برگزاری رویداد امنیت سایبری CASH24 شاپرک با حمایت به‌پرداخت ملت

رویداد فتح پرچم CASH24 با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های امنیت سایبری در صنعت پرداخت الکترونیک، با حمایت شرکت به‌پرداخت ملت، توسط شرکت شاپرک برگزار می‌شود.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، این رویداد برای نخستین بار در دو بخش مسابقه CTF و همایش علمی، با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی، گروه ملی انفورماتیک، مدیران ارشد شرکت‌های پرداخت الکترونیک و متخصصان امنیت سایبری طی سه روز در هفته آخر شهریورماه برگزار می‌شود.

هدف از رقابت‌های تست نفوذ سایبری شاپرک که با عنوان فتح پرچم (Capture the Flag) در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریورماه به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد، شناسایی و مقابله با آسیب‌پذیری‌های محصولات نرم‌افزاری و سامانه‌های امنیتی است.

بنا بر این گزارش، مسابقه CASH24 شاپرک (CTF Arena For Security & Hacking) بخش‌های مختلفی ازجمله امنیت برنامه‌های وب و برنامک‌های موبایل، رمزنگاری و مهندسی معکوس و تحلیل جرم‌شناسی دیجیتال را شامل می‌شود.

جوایز تیم‌های برنده این رقابت که شامل جایزه‌های ارزنده‌ای است، همزمان با رویداد امنیت سایبری شاپرک به برندگان اهدا خواهد شد.

بنابراعلام شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت)، رویداد علمی، تخصصی امنیت سایبری شاپرک با همکاری آکادینو و حمایت چهار شرکت PSP (پرداخت الکترونیک) به‌پرداخت ملت، امیدپی، پارسیان و سپ در روز ۲۷ شهریورماه در قالب کارگاه‌ها و سخنرانی‌های علمی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ تیم‌های علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از طریق لینک cash.ctfd.io ثبت نام کنند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار