به میزبانی مجتمع فولاد سبا انجام شد:

برگزاری پنجمین رویداد پورتفوتکنوتور صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه

پنجمین رویداد پورتفوتکنوتور صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه با حضور مدیران و متخصصان حوزه صنعت و فناوری و معاونان و مدیران صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر شرکت فولاد مبارکه به میزبانی مجتمع فولاد سبا برگزار شد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه (mstid fund) این رویداد که با هدف شناسایی و رفع نیازهای فناورانه و نوآورانه صنعت فولاد برگزار شد، فرصت مهمی برای توسعه بازار محصولات، خدمات و راهکارهای فناورانه توسط شرکت‌های زیرمجموعه صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه فراهم کرد.

مدیرعامل مجتمع فولاد سبا و دیگر مسئولان این مجموعه، به همراه مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه زیرمجموعه صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه، در این رویداد به بررسی راهکارها و فرصت‌های جدید جهت بهبود و توسعه محصولات فولادی پرداختند. همچنین ارائه‌های تخصصی و بحث‌های فنی میان این شرکت‌ها و مدیران فولاد سبا، موجب شد زمینه‌های جدیدی برای همکاری مشترک و بهبود فرایندهای تولیدی این شرکت شناسایی شود.

از جمله اهداف این رویداد نیز می‌توان به توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان و شبکه‌سازی میان شرکت‌های فناور و مجموعه‌های معدنی و صنعتی اشاره کرد. مدیران مجتمع فولاد سبا نیز با استقبال از این ابتکارات، بر اهمیت تعامل صنعت و فناوری در افزایش بهره‌وری و ارتقای کیفی محصولات تأکید داشتند.

در این رویداد، ۱۸ شرکت عضو پورتفولیوی صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه حضور داشتند و توانمندی و راهکارهای نوآورانه خود را در حوزه‌های مختلف با سایرین به اشتراک گذاشتند.

گفتنی است رویداد پورتفوتکنوتور مجتمع فولاد سبا، در ادامه موفقیت‌های پیشین این رویداد در سایر شرکت‌های بزرگ، همچون شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، فولاد هرمزگان و فولاد سنگان، یکی از رویدادهای پیشرو در عرصه فناوری و نوآوری صنعتی به شمار می‌آید. تا کنون این نشست‌های مشترک به تقویت همکاری‌های فناورانه میان صنعت فولاد و شرکت‌های دانش‌بنیان کمک شایانی کرده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار