بهترین ۵ ماهه بیمه نوین طی ۵ سال گذشته

بیمه نوین در پایان ۵ ماهه سال جاری بیش از ۱۴ هزار و ۱۱ میلیارد ریال بیمه نامه صادر کرد و از این حیث بهترین ۵ ماهه ۵ سال گذشته خود را ثبت و ضبط کرد. به گزارش اختصاصی رصد روز، انتشار عملکرد بیمه نوین در پایان مرداد ماه سال جاری حکایت از تغی...

بیمه نوین در پایان ۵ ماهه سال جاری بیش از ۱۴ هزار و ۱۱ میلیارد ریال بیمه نامه صادر کرد و از این حیث بهترین ۵ ماهه ۵ سال گذشته خود را ثبت و ضبط کرد.

به گزارش اختصاصی رصد روز، انتشار عملکرد بیمه نوین در پایان مرداد ماه سال جاری حکایت از تغییرات قابل توجهی در میزان صدور و پرداخت خسارت دارد. بیمه نوین که از ابتدای سال جاری برحسب آمار صدور بیمه نامه ها در رشته های مختلف بیمه ای در حال ثبت تغییرات زیرساختی در عملیات بیمه گریست در پایان مردادماه به روند خود ادامه داد و ضمن ثبت رکورد جدید در صدور بیمه نامه کارنامه ای قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت.

بیمه نوین به رکوردهای خود حمله کرد

این شرکت بیمه ای در پایان ۵ ماهه سال جاری بیش از ۱۴ هزار و ۱۱ میلیارد ریال بیمه نامه صادر کرد و از این حیث بهترین ۵ ماهه ۵ سال گذشته خود را ثبت و ضبط کرد. بیمه نوین با صدور این میزان بیمه نامه علاوه بر اینکه رکورد با ۲۲ درصد رشد بیمه نامه نسبت به مدت مشابه سال قبل توانست در زمره شرکتهای بیمه ای رو به بهبود و پیشرفت از حیث شاخصه های مالی قرار گیرد بلکه بر حسب آمار نشان داد که سهامداران این شرکت می توانند به همراهی بلند مدت با آن خوشبین وامیدوار باشند.

دستاورد بیمه نوین تنها معطوف به حوزه صدور بیمه نامه نبود بلکه این شرکت بیمه با ایجاد لاین های جدید بیمه گری و جلب اعتماد بیمه گذاران در ۵ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۱۱ هزار و ۲۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد که این موضوع هم مزید بر علت موفقیتهای بیمه نوین از فروردین تا مرداد سال جاریست.

 

جدول صدور بیمه نامه طی ۵ ماهه های ۹۸ تا ۱۴۰۲ (ارقام به میلیون ریال)

۵ ماهه ۱۴۰۲

۱۴.۰۱۱.۱۸۵
۵ ماهه ۱۴۰۱

۱۱.۴۵۳.۵۱۲

۵ ماهه ۱۴۰۰

۶.۹۲۵.۷۵۹
۵ ماهه ۱۳۹۹

۶.۶۷۵.۹۷۸

۵ ماهه ۱۳۹۸

۵.۰۳۱.۳۸۲

 

جدول پرداخت خسارت طی ۵ ماهه های ۹۸ تا ۱۴۰۲ (ارقام به میلیون ریال)

۵ ماهه ۱۴۰۲

۱۱.۰۲۰.۸۹۳

۵ ماهه ۱۴۰۱

۵.۲۶۵.۶۱۰
۵ ماهه ۱۴۰۰

۳.۰۳۸.۱۸۷

۵ ماهه ۱۳۹۹

۲.۲۸۶.۵۴۸
۵ ماهه ۱۳۹۸

۲.۱۱۴.۸۶۳

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار