بهرام افشاری در روز تولدش+ عکس

بهرام افشاری، بازیگر سریال پایتخت یک عکس متفاوت از خود به مناسبت تولدش منتشر کرد.

به گزارش رصد روز، بهرام افشاری، بازیگر سریال پایتخت یک عکس متفاوت از خود به مناسبت تولدش منتشر کرد.

بهرام افشاری با انتشار یک عکس نوشت: سالى که گذشت برایم و خاطره‌اش باقى ماند. ممنون که به یادم بودین.

3 107

بهرام افشاری (زادهٔ ۶ خرداد ۱۳۶۶) بازیگر ایرانی است. نخستین حضور وی در تلویزیون با فصل دوم (۱۳۹۲) مجموعهٔ پایتخت بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت، اما در فصل پنجم و ششم حضور پررنگ‌تری پیدا کرد و برندهٔ جایزه حافظ بهترین بازیگر کمدی شد. او در فیلم‌های لانتوری (۱۳۹۵) و کارگر ساده نیازمندیم (۱۳۹۶) حضور یافت و نقش اصلی رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷)، سگ‌بند (۱۴۰۰) و فسیل (۱۴۰۱) را بازی کرد.

آغاز زندگی
بهرام افشاری در ۶ خرداد ۱۳۶۶ در همدان به دنیا آمد. پدر و مادرش در زمان کودکی او از هم جدا شدند؛ او در این مورد گفت:

مادرم زمانی که من دو سالم بود مرا به همراه پدرم رها کرد و رفت. پدرم هم بعد از مدتی بیمار شد و من دوران کودکی خود را بیشتر اوقات در بیمارستان و صرف مراقبت از پدرم کردم.

او از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در تئاتر همدان به روی صحنه رفت. او در ۲۲ سالگی برای پیشرفت به تهران رفت و بازیگری را به‌طور حرفه‌ای در کلاس‌های حمید سمندریان آموخت. افشاری پس از آن وارد کار در تئاتر شد. او دانش‌آموخته رشته ساخت و تولید از هنرستان و دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است.

بهرام افشاری در مصاحبه با یکی از رسانه ها درباره نحوه بازیگر شدنش می‌گوید: برخی تصور می‌کنند که من به خاطر فیزیک بدنم بدون زحمت وارد سینما شدم در حالی که من بازیگری را نه از صفر بلکه از منفی ۲۰۰ شروع کردم و برای جایگاهی که حال حاضر دارم زحمت زیادی کشیده ام، اوایل که وارد بازیگری شده بودم به خاطر قد بلندی که داشتم از طرف خودم دچار عدم اعتماد به نفس شدم و گاهی اوقات حرف‌های بعضی از همکارانم مزید بر علت می‌شد ولی بعدا توانستم این ویژگی را تبدیل به یک امتیاز کنم.

 

 

او درباره فیزیک بدن خود می‌گوید: من به خاطر قد بلندی که دارم بعضی از نقش ها را نمی‌توانم بازی کنم و سلیقه خودم هم نیست که هر نقشی را بازی کنم ولی قدم باعث شده است که بتوانم بعضی از نقش های خاص را بازی کنم.

 

بهرام افشاری در تشریح  علت حضور حداکثری خود در فیلم های سیروس مقدم گفت: آقای سیروس مقدم دکوپاژ را به گونه‌ای طراحی می‌کند که جزئیات بازی بازیگر به خوبی دیده می‌شود و این برای من یک نکته مثبت و مهم است.

 

این بازیگر در فضای مجازی فعالیت دارد و برای دیدن مطالب او می‌توانید صفحه‌ اینستاگرامش را به آدرس bahramafshariofficial دنبال کنید.

بهرام افشاری در این صفحه ۲٫۸ میلیون دنبال کننده  دارد و ۳۷۵ نفر را دنبال می‌کند، وی تاکنون (زمان تنظیم مطلب) ۳۷۵ پست منتشر کرده است.

آخرین مطلب افشاری در صفحه اینستاگرامش مربوط به سالروز تولدش بوده که بعد از درج تصویر سیاه و سفیدی از خود، متنی تحت عنوان “روزگار جوانی” برای آن در نظر گرفته است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار