بهره مندی روزانه بیش از دو هزار نفر از وام قرض الحسنه بانک ملی ایران

بانک ملی ایران سهم عمده و نقش قابل توجهی در پرداخت وام های قرض الحسنه به مشتریان، متقاضیان و خانواده های واجد شرایط در شبکه بانکی برعهده دارد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک طی شش ماه نخست امسال در مجموع تعداد ۴۳۲ هزار و ۷۶۹ فقره وام قرض الحسنه به ارزش حدود ۴۷۸ هزار و ۷۷ میلیارد ریال با کمترین کارمزد به مشتریان و متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.

بر این اساس، با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی، شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور به طور متوسط دو هزار و ۴۰۰ فقره وام قرض الحسنه در هر روز طی مدت مذکور به مشتریان و متقاضیان پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران نیز وام قرض الحسنه ازدواج را از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال به ۳۷ هزار و ۳۶۷ متقاضی به ارزش بیش از ۱۲۵ هزار و ۵۲۸ میلیارد ریال پرداخت کرده است که به طور متوسط روزانه در این مدت ۲۰۷ جوان ایرانی با وام ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفتند.

همچنین در شعب بانک ملی ایران پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری طی این مدت نیز از رقم ۲۹ هزار و ۹۴۴ میلیارد ریال فراتر رفته است.

این بانک افزون بر این در این مدت، تعداد ۲۱ هزار و ۶۱۴ فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به افراد تحت پوشش و گروه های هدف سازمان های حمایتی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد برکت، اشتغال زندانیان ، شرکت های دانش بنیان و سایر پرداخت کرده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار