به پرداخت ملت در جایگاه نخست شرکتهای پرداخت الکترونیک قرار گرفت

به پرداخت ملت با بیشترین سهم از تراکنشهای کارتخوان های فروشگاهی، پذیرش اینترنتی و موبایلی و با در اختیار داشتن سهم ۲۰.۶۷ درصدی از بازار در شهریور امسال در صدر شرکتهای پرداخت الکترونیک قرار گرفت به گزارش اختصاصی رصد روز، طبق آمارهای منتشر ...

به پرداخت ملت با بیشترین سهم از تراکنشهای کارتخوان های فروشگاهی، پذیرش اینترنتی و موبایلی و با در اختیار داشتن سهم ۲۰.۶۷ درصدی از بازار در شهریور امسال در صدر شرکتهای پرداخت الکترونیک قرار گرفت

به گزارش اختصاصی رصد روز، طبق آمارهای منتشر شده در شهریور امسال ۴.۱۹۴ میلیون تراکنش در به ارزش بیش از ۹.۹۴۷ هزار میلیارد ریال در شبکه الکترونیک پرداخت کار پردازش شده که که نسبت به مردادماه رشد ۱.۷۹ از لحاظ تعداد تراکنش و افزایش ۴.۵۳ درصدی در ارزش ریالی را گزارش می کند. همچنین تعداد و ارزش تراکنشهای صورت گرفته نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب رشد ۸.۲۲ و ۳۸.۰۴ درصدی را نشان می دهد. همچنین ارزش اسمی تراکنشهای صورت گرفته در شهریور در ۱۴۰۲ از افزایش ۴.۵۳ درصدی حکایت دارد.

همچنین در شهریور امسال کارتخوان های فروشگاهی سهم ۹۰.۸۸ درصدی از بازار را در اختیار داشتند و پس از آن ابزار پذیرش اینترنتی و موبایلی به ترتیب با سهم ۸.۰۹ و ۱.۰۳ درصدی دیده می شوند.

تعداد تراکشنهای صورت گرفته در شهریور سال جاری در کارتخوان های فروشگاهی بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۶۲ میلیون تراکنش بود که برای هر کاربر ۳۷۴ تراکنش قابل برآوردست.

به پرداخت ملت همچنان در صدر

در رقابت میان شرکتهای فعال در حوزه پرداخت الکترونیک نتایج قابل توجهی به دست آمد که در این میان به پرداخت ملت با پشت سر گذاشتن همه رقبا در سه بخش ابزار پذیرش کارتخوان های فروشگاهی، اینترنتی و موبایلی در صدر ایستاد و پس از آن شرکت پرداخت الکترونیک سامان در جایگاه دوم ایستاد.

براساس این گزارش به پرداخت ملت سهم به پرداخت ملت از از تراکنش های کارتخوان فروشگاهی ۱۸.۷۳ درصد بود. این آمار در تراکنشهای ابزار پذیرش اینترنتی ۲۹.۸۹ و در تراکنشهای ابزار پذیرش موبایلی ۴۵.۳ درصد بود.

behpardakht

behpardakht 2

گفتنیست در شهریور امسال به پرداخت ملت با سهم ۲۰.۶۷ درصدی از مبلغ تراکنشها رتبه نخست را مال خود کرد.

behpardakht 3

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار