بوراک اوزچیویت و فخریه اوجن در انتظار فرزند دوم+ عکس

بوراک اوزچیویت و فخریه اوجن بازیگران موفق سینمای ترکیه که با بازی در سریال چکاوک با یکدیگر آشنا شدند، در سال ۲۰۱۷ بر سر سفره عقد نشستند. این زوج دوست داشتنی که در انتظار به دنیا آمدن فرزند دومشان هستند، در نیشانتاشی یکی از منطقه های لوکس ...

بوراک اوزچیویت و فخریه اوجن بازیگران موفق سینمای ترکیه که با بازی در سریال چکاوک با یکدیگر آشنا شدند، در سال ۲۰۱۷ بر سر سفره عقد نشستند. این زوج دوست داشتنی که در انتظار به دنیا آمدن فرزند دومشان هستند، در نیشانتاشی یکی از منطقه های لوکس استانبول دست در دست هم دیده شدند.

به گزارش رصد روز، بوراک اوزچیویت و فخریه اوجن که در بین زوج های نمونه دنیای سلبریتی ها به شناخته شده هستند، حدود پنج سال پیش ازدواج کردند.

این زوج که برای اولین بار با تولد پسرشان کاران در سال ۲۰۱۹ شادی پدر و مادر شدن را تجربه کردند، اکنون در انتظار در آغوش گرفتن فرزند دومشان هستند.

بوراک اوزچیویت و پسرش در مرکز خریدبه گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بوراک اوزچیویت و فخریه اوجن که مدتی است در اذهان عمومی دیده نشده‌اند، روز گذشته در نیشانتاشی با خبرنگارها رو در رو شدند.

زوج مشهور با رویی گشاده، پس از احوالپرسی با خبرنگاران بی درنگ به سؤالات پاسخ دادند.

عاشقانه‌های بوراک اوزچیویت و فخریه اوجناوزچیویت که این روزها با پروژه سریال قیام عثمان مشغول به کار است، با بیان اینکه روز مرخصی خود را با همسرش میگذارند، گفت:

«دیروز اولین پخش فصل جدید بود، امروز هم کار تعطیل بود… ترجیح دادم با فخریه تو‌ شهر بچرخیم… مدتهاست به خاطر کار دوتایی وقت نگذروندیم.»

عاشقانه‌های بوراک اوزچیویت و فخریه اوجناوجن در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا از فشار کاری همسرتان در این روزها که باردار هم هستید ناراضی نمی‌شوید با خنده جواب داد: «بوراک‌ همیشه سعی میکنه وقتش رو برای ما بذاره. هر موقع که زمان داشته باشه باهم وقت می‌گذرونیم.»

هم‌چنین اوجن با بیان اینکه تا به امروز حاملگی‌اش خوب پیش رفته، گفت: «من در حال استراحت هستم، بارداری خیلی خوب پیش میره… تا مدتی بعد زایمان هم کار نمی کنم.»

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط