بورس در کف اعتماد + سند

مدیریت عشقی، مماشات با مقصران خسران مردم در اردیبهشت 1402 و بهره وری از تسهیلات پرآپشن آورده ای به جز خاکسترنشینی اعتماد مردم در بازار سرمایه نداشت.

به گزارش اختصاصی رصد روز، در کنار وضعیت وخیم بازار سرمایه شرایط بغرنج مدیریتی که ماحصل مدیریت عشقی در این سازمان عریض و طویل است مزید بر گسترش بی اعتمادی مردم به بزرگترین بازار پولی مالی کشور شده به طوریکه نگاهی به آمار ثبت نام کننده ها در اردیبهشت ماه سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل نشان می دهد که بورس در کم اندازه ترین حالت اعتماد مردم در سالهای گذشته به سر می برد که باید مجید عشقی که دانشگاه امام صادقی نسبت به آن پاسخگو باشد.

کاهش ۳۸۱ درصد ثبت نام کنندگان در سجام

براساس آمار شرکت سپرده گذاری مرکزی تعداد ثبت نام کنندگان در اردیبهشت ماه سال جاری در سامانه سجام ۹۸ هزار و ۸۴۷ نفر بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۳۸۱ درصدی دارد. این کاهش قابل توجه طی بازه زمانی یکساله که سیگنالی به جز بی اعتمادی را مخابره نمی کند لزوم تغییر مدیریت در این سازمان را بیش از گذشته یادآور می شود که خوشبختانه این اتفاق به صورت اتوماتیک در انتظار مدیریت عشقی آقای عشقی خواهد بود اما جا داشت حضرت جنابشان پیش از این عطای حضورشان را به لقایش می بخشیدند.

amar sabtenam

 

امین رجب خواه اصیل

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار