بیت‌ کوین دوباره نزولی می شود؟

بازار رمزارز‌های دیجیتال، معاملات هفتگی را با رشد صعودی و با افزایش ناچیز ۰.۶۵ درصدی در ارزش بازار آغاز کردند که حدود ۲.۱۴ تریلیون دلار است.

به گزارش رصد روز، بر اساس داده‌های منتشرشده، در زمان نگارش این مطلب، ارزش بیت‌کوین به ۶۴هزار دلار و اتریوم به ۲۵۰۰ دلار رسید.

بازار رمزارز‌های دیجیتال، معاملات هفتگی را با رشد صعودی و با افزایش ناچیز ۰.۶۵ درصدی در ارزش بازار آغاز کردند که حدود ۲.۱۴ تریلیون دلار است. افزایش اندک ۴.۳ درصدی در حجم معاملات به ثبت رسیده که حاکی از مشارکت متوسط معامله‌گران است، همچنین احساسات بازار نامشخص است، زیرا شاخص «ترس و طمع» پس از سقوط از رقم ۴۲ هفته گذشته در ۳۷ قرار دارد.

قیمت بیت‌کوین برای سومین روز متوالی به بالای ۶۳هزار و ۷۰۰ دلار رسیده که نشان‌دهنده عزم قوی برای رسیدن به ۶۵هزار دلار در این ماه است. افزایش بالای ۶۳هزار و ۵۰۰ دلار نشان دهنده افزایش قدرت گاو‌ها برای رسیدن به منطقه مقاومت محوری حدود ۶۴هزار و ۳۰۰ دلار است. افزایش بیش از محدوده، ممکن است شروع افزایش جدید را تایید کند، احتمالا به سمت بالاترین قیمت ماهانه جدید نزدیک به ۶۷هزار دلار است.

در حالی که کاهش حجم همچنان نگرانی اصلی است، شروع صعودی روز ممکن است پس از ورود قیمت به منطقه مقاومت اعتبارسنجی شود و فشار قوی به ۶۵هزار دلار ارائه دهد. علاوه بر این، قیمت اتریوم پس از نزول تجربه شده در چند روز اول ماه قیمت ۲۵۰۰ دلار را پس گرفت.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۲۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۳۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۶.۶۸ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۶ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰.۲۱ میلیارد دلار است که ۳۲.۵۸ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۵۹ میلیارد دلار است که ۵.۹۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۳.۸۸ میلیارد دلار است که ۸۹.۵۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار