الگوی مدیریت بیمه ای با دستاوردهای قابل توجه سال 1403

بیمه دانا سومین شرکت برتر بیمه ای کشور

نمودار ملایم صدور حق بیمه ها که از ابتدای سال برای بیمه دانا شروع شده بود در پایان تیرماه سال جاری رکورد زد و به 172 هزار و 739 میلیارد ریال رسید.

به گزارش اختصاصی رصد روز، سال جاری برای بیمه دانا با اتفاقات مهمی همراه بود و به نظر می رسد که شرایط موجود بیمه دانا توانایی جابجایی دستاوردهای خود در پایان سال گذشته را داشته باشد. رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا که همواره یکی از مهره های اثرگذار صنعت بیمه کشور بوده در مدت زمان حضورش در بیمه دانا موجی از تحولات را ایجاد کرده است که نتایج و اثرات آن را باید در کارنامه مالی بیمه دانا جستجو کرد.

موج نارضایتی های موجود فرهنگیان از پوشش های بیمه ای با با جذب پرتفوی آموزش و پرورش در بیمه دانا برای همیشه از بین رفت و تمدید دوباره آن نشان از کیفیت خدماتی می دهد که طی مدت زمان بیمه گری بیمه دانا در آموزش و پرورش ارائه شد.

عقد قرارداد بیمه دانا با  کانون انجمن کارفرمایان و موسسات شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال از دیگر نتایجی بود که در مردادماه سال جاری در بیمه دانا حاصل شد.

بیمه دانا که سه ماهه نخست سال جاری را با ثبت کارنامه ای قابل توجه و سود خالص ۱۲ هزار و ۱۷۹ میلیارد ریالی به پایان رسانده بود در پایان تیرماه موفق شد با نمایشی خوب علاوه بر اینکه به میزان صدور بیمه نامه های مدت زمان مشابه سال قبل بیفزاید بلکه با صدور ۱۷۲ هزار و ۷۳۹ میلیارد ریال بیمه نامه جایگاه سوم صنعت بیمه کشور را از آن خود کند تا شاهد افزایش ۱۷ درصدی صدور بیمه نامه ها باشیم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار