بیمه درمان خانواده بیمه سامان مرجع بیمه نامه های تکمیلی

حذف لزوم استفاده از بیمه پایه برای برای برخوردای از بیمه تکمیلی و افزودن طرح مشتریان وفادار و نیز ارائه سطح پوشش متناسب با درآمد افراد بیمه نامه درمان تکمیلی خانواده بیمه سامان را جزو طرحهای مرجع بیمه های تکمیلی قرار می دهد.

به گزارش اختصاصی رصد روز،افزایش هزینه ها و عدم پوشش مناسب بیمه های پایه خصوصاً در موارد خاص اهمیت استفاده از بیمه تکمیلی را دوچندان نموده است. شرط الزام داشتن بیمه پایه جهت برخورداری از بیمه تکمیلی چالشهای زیادی برای افرادی که نیازمند استفاده از آن هستند ایجاد کرده کرده که مرتفع کردن این مسئله می تواند بسیاری از شهروندان را زیر چتر بیمه تکمیلی قرار دهد.

بیمه نامه درمان تکمیلی خانواده بیمه سامان طرحی نو در ارائه خدمات بیمه ای

بیمه سامان در اقدامی ارزشمند که نیاز بسیاری از افراد جامعه جهت برخورداری از بیمه تکمیلی است لزوم استفاده از بیمه پایه برای بیمه تکمیلی را با افزودن ۱۸ درصد به حق بیمه پرداختی حذف کرده و جدا از آن بیمه درمان تکمیلی خانواده را به عنوان محصولی که می تواند بسیاری از مشکلات خانوارها را در شرایط خاص حل نماید ارائه کرده  است.

از جمله ویژگی های ممتاز بیمه درمان تکمیلی خانواده بیمه سامان در نظر گرفتن توانایی مالی افرادست که به همین منظور این شرکت، بیمه درمان تکمیلی خانواده را در چهار طرح عقیق، سرو، سپیدار و افرا به شهروندان با سطح پوشش متفاوت ارائه می کند.

گفتنی است غربالگری که یکی از آزمایشات ویژه دوران بارداری است در سه طرح سرو، سپیدار و افرا به ترتیب تحت پوشش های ۱۵، ۲۰ و ۳۰ میلیون ریالی قرار می گیرد.

قابل توجه به آن که سقف پوشش بستری و جراحی عمومی در این چهار طرح بین ۳۷۵ میلیون ریال تا ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است که این مقادیر جهت جراحی های تخصصی (مهم) تا دو برابر سقف بستری و جراحی عمومی قابل افزایش است.

 

جزئیات تعهدات و سقف پوشش در چهار طرح عقیق، سرو، سپیدار و افرا را به ترتیب در جداول زیر مشاهده می کنید؛

tarhe aghigh 655e188b5e36b

tarhe sarv 655e196164a67

tarhe sepidar 655e199b563f2

tarhe afra 655e19d01d258

شرکت بیمه سامان همچنین با تعریف مشتریان وفادار محصول بیمه درمان خانواده برای بازه سنی ۷۱ تا ۷۵ سال با در نظر گرفتن ۱۰۰% اضافه نرخ توانسته است کمک شایسته ای به تداوم پوشش درمانی افراد سالمند نماید. مشتریان وفادار به بیمه گذارانی اطلاق می شود که بیمه نامه درمان خانواده آنها قبل از رسیدن به سن ۷۱ سالگی حداقل به مدت دو سال بصورت مداوم نزد بیمه سامان تمدید شده باشد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار