بیمه دی درس بیمه گری داد

بیمه دی با عملکردی مثال زدنی در پایان سال گذشته نتیجه ای را رقم زد که یقیناً بدون اتخاذ راهبرد مدیریتی میسر نبود. این شرکت بیمه ای در کنار بهبود خدمات رسانی رشدی قابل توجه را در شاخص های مالی به ثبت برساند که به آن نگاه می کنیم.

به گزارش اختصاصی رصد روز، بیمه دی از جمله شرکتهای بیمه ایست که به واسطه ارتباط با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران همواره در مرکز توجه اهالی رسانه و فعالان صنعت بیمه قرار دارد و از این جهت هر مسئله ای در این شرکت به شدت مورد بررسی موشکافانه قرار می گیرد. کیفیت پوشش خدمات، میزان رضایتمندی بیمه گذاران، ضریب خسارت، مدت زمان پرداخت، شمار مراکز تحت قرارداد، سطح پوشش در بیماریهای خاص و مهمتر از همه سودآوری از جمله موضوعاتیست که بسیاری از سهامداران این شرکت بیمه ای انتظار دارند به خوبی محقق شود.

بیمه دی در شرایطی سال ۱۴۰۲ را به پایان رساند که براساس صورتهای مالی حسابرسی شده شاهد جهش خوبی در مهمترین شاخصه های مالی ان هستیم و این اتفاق در شرایطی می اقتد که افزایش سود حاصل از فروش بیمه دی در رشته های بیمه ای مختلف بدون قرارداد در مان تکمیلی بنیادشهید  بوده بطوریکه فروش این بخش از رقم حدود ۲۹.۵۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ به رقم حدود ۶۳.۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

بیمه دی در پایان سال گذشته درآمدهای بیمه ای خود را ۷۷ درصد افزایش داد و سایردرآمدهای این شرکت نیز با رشد ۶۶ درصدی همراه بود. درآمد حق بیمه ناخالص این شرکت بیمه ای نیز با ۷۵ درصد افزایش در سال گذشته نسبت به مدت مشابه به ۱۵۲ هزار و ۹۳۴ میلیارد ریال رسید.

در پایان ۱۲ ماهه ۱۴۰۲ سود عملیاتی بیمه دی با ۲۱۲ درصد جهش به ۹ هزار و ۴۴۹ میلیارد ریال تکیه زد. سود خالص این شرکت نیز همسو با سایر شاخص های مالی با بهبود ۱۴۸ درصدی به ۸ هزار و ۵ میلیارد ریال رسید تا همه آنچه که سهامداران از بیمه دی انتظار داشتند در این شرکت تحقق یابد.

بیمه دی همچنین در جدیدترین گزارشات مالی خود از افزایش ۱۸۱ درصدی سود انباشته و ۵۰ درصدی حقوق مالکانه خبر می دهد تا میانگین رشد شاخصه های مالی این شرکت در صنعت بیمه مثال زدنی باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار