در آستانه خلق رکوردی تازه؛

بیمه پارسیان در ۵ ماهه سال جاری معادل ۶۳ درصد مجموع سال گذشته بیمه نامه صادر کرد

بیمه پارسیان با نمایش قابل قبول در پایان مردادماه سال جاری و با وجود مدت زمان زیاد باقی مانده تا پایان سال با صدور 77 هزار و 700 میلیارد ریال بیمه نامه معادل 63 درصد مجموع سال گذشته بیمه نامه صادر کرد که نوید خلق رکوردی جدیدست.

به گزارش اختصاصی رصد روز،بیمه پارسیان سال گذشته را با صدور ۱۲۳ هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال بیمه نامه به پایان رساند و در مقابل ۷۸ هزار و ۳۹ میلیارد ریال پرداخت خسارت داشت تا نسبت خسارت این شرکت در پایان سال قبل ۶۳ درصد باشد و تراز آن ۴۵ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال ثبت شود.

دستاورد بیمه پارسیان با چاشنی ثبت رکورد

بیمه پارسیان همچنین در سال گذشته و شروع سال جدید به لحاظ نسبت توانگری، صدور و پرداخت، تراز، نست و ضریب خسارت جزو بالانشین های صنعت بیمه بود و کارنامه ای قابل توجه را ارائه داد.

۵ ماهه نخست سال جاری با شروع خوب در ابتدای سال برای بیمه پارسیان روایت نسخه ای متفاوت از بیمه پارسیان بود. این شرکت با صدور ۷۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بیمه نامه در پایان مردادماه این میزان را نسبت به مدت مشابه ۵۴ درصد افزایش داد. بیمه پارسیان همچنین در بخش خسارت نیز نمایش موفقی داشت و با پرداخت ۴۴ هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال خسارت در سال جاری رشد ۵۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه رقم زد.

بیمه پارسیان با وجود رشد قابل توجه در پرداخت خسارت نسبت خسارت خود را نسبت به ۵ ماهه ۱۴۰۲ رو به کاهش می بیند که این مسئله را باید در راهبرد مدیریتی جذب و تقسیم منطقی سبد پرتفو در رشته های متنوع دید.

بیمه پارسیان در ثبت تراز مثبت نیز موفق حاضر شد و توانست با ثبت تراز ۳۴ هزار و ۵۷۴ میلیارد ریالی این شاخص را نسبت به مدت مشابه ۶۱ درصد افزایش دهد.

بیمه پارسیان که برآورد می شود در پایان سال به پرتفوی ۱۸۰ هزار میلیارد ریالی دست پیدا کند در پایان مردادماه سال جاری معادل ۶۳ درصد مجموع سال گذشته بیمه نامه صادر کرد که این مسئله سیگنالهای مثبتی را برای سهامداران این شرکت مخابره می کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار