بیمه پارسیان پوشش گسترده بیمه‌ای برای گوشی‌های همراه را ارایه می‌دهد

بیمه پارسیان با هدف پاسخگویی به نیاز روزافزون مشتریان به پوشش بیمه‌ای برای گوشی‌های همراه، اقدام به ارایه بیمه نامه‌ای جامع و کامل کرده است.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، بیمه پارسیان با هدف پاسخگویی به نیاز روزافزون مشتریان به پوشش بیمه‌ای برای گوشی‌های همراه، اقدام به ارایه بیمه نامه‌ای جامع و کامل کرده است. این بیمه نامه که در قالب بیمه تجهیزات الکترونیکی در رشته مهندسی ارایه می‌شود، تمامی ریسک‌های احتمالی برای گوشی‌های هوشمند را پوشش می‌دهد. از جمله این پوشش‌ها می‌توان به ضربه، سقوط، آب‌دیدگی، آتش‌سوزی، سرقت و خسارات ناشی از بلایای طبیعی اشاره کرد.

با این پوشش بیمه‌ای، مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده از گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه، هزینه‌های تعمیر یا جایگزینی گوشی خود را از بیمه پارسیان دریافت کنند. این بیمه نامه در سراسر کشور و از طریق تمامی شعب و نمایندگی‌های بیمه پارسیان قابل خریداری است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این بیمه نامه می توانند، با تمامی شعب و نمایندگی‌های بیمه پارسیان در سراسر کشور و یا مرکز ارتباط با مشتریان به شماره ۸۲۵۹ ۰۲۱ داخلی یک تماس حاصل فرمایند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط