بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی + تصاویر خصوصی

به گزارش رصد روز، ساناز ارجمند ۳۲ ساله متولد ۱۳۶۹ و از اهالی مشهد است که به واسطه فعالیتش در عرصه مدلینگ و عکاسی چندسال پیش به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد. در ادامه بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی را می خوانیم. بیوگرافی سا...

به گزارش رصد روز، ساناز ارجمند ۳۲ ساله متولد ۱۳۶۹ و از اهالی مشهد است که به واسطه فعالیتش در عرصه مدلینگ و عکاسی چندسال پیش به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد. در ادامه بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی را می خوانیم.

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی

ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی که ۱۷ سال با سوپراستار فاصله سنی دارد در برنامه هم رفیق با شهاب حسینی آشنا شد. این اتفاق در شرایطی افتاد که هوز شهاب حسینی در خصوص جدایی یا عدم جدایی از همسرش هیچ اظهار نظری نکرده. همسر جدید آقای بازیگر که از مدرک تحصیلی اش اطلاعاتی در دست نیست.

شهاب حسینی که برای اولین بار در سن ۲۲ سالگی و در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری ازدواج کرده یود دارای دو فرزند پسر به نام های محمد امین و امیر علی می باشد محمد امین در سال ۱۳۸۲ به دنیا آمده است و امیر علی در سال ۱۳۹۰ متولد شد.

ساناز ارجمند

از حدود چهار سال پیش تاکنون شهاب حسینی در هیچ قابی در کنار پریچهر قنبری دیده نشد و همین مسئله شائبه طلاق و جدایی این دو نفر را تقویت کرد. بعد از آن پاک شدن تصاویر آنها از صفحات مجازیشان خبرساز شد و استوری های پریچهر قنبری موضوع جدایی آنها را تقویت کرد تا اینکه پریچهر قنبری در پاسخ به سؤال یکی از دنبال کنندگانش که از او پرسیده بود که چرا در مورد زندگی مشترکش با شهاب حسینی به هیچ سؤالی پاسخ نمی دهد گفت: این صفحه من است و به هر سؤالی که دلم بخواهد پاسخ می دهم.

روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در اکران فیلم «شین» آقای شهاب حسینی اولین بار از همسر دوم خود بنام «ساناز ارجمند» به صورت رسمی رونمایی کرد.شهاب حسینی متولد ۱۳۵۲ و همسر دوم ایشان ساناز ارجمند سال ۱۳۶۹ به دنیا آمده است که فاصله سنی این زوج را به ۱۷ سال می رساند.

ساناز ارجمند بعداً به استخدام شرکت «سون اسکای» آقای بازیگر درآمد.

ساناز ارجمند صفحه ای عمومی در اینستاگرام با نام کاربری sanazarjmand دارد که در آن ۳ هزار و ۵۶۴ دنبال کننده دیده می شود و البته در این صفحه نشانی از عکس ها و تصاویر ازدواجش با شهاب حسینی وجود ندارد.

ساناز ارجمند 3

24644193 67f5 4be0 bf28 c237eb511387

ساناز ارجمند 4

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار