تتوی خانوادگی روی دست امید نورافکن+ ویدیو

امید نورافکن درباره تتوی‌ها روی دستش توضیحاتی داد.

به گزارش رصد روز، امید نورافکن درباره تتوی‌ها روی دستش توضیحاتی داد.

امید نورافکن (زادهٔ ۲۰ فروردین ۱۳۷۶) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع چپ و هافبک برای باشگاه فوتبال ملوان در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

امید نورافکن سابقه بازی در باشگاه‌های استقلال، شارلوا و سپاهان را دارد. وی برای تیم ملی فوتبال، تیم ملی فوتبال جوانان، تیم ملی نوجوانان نیز بازی کرده است و سابقهٔ کاپیتانی تیم ملی امید را هم دارد.

عملکرد باشگاهی

استقلال

امید نورافکن در ۲۶ آذر ۱۳۹۴، با ۱۸ سال و ۸ ماه و ۶ روز سن، در ترکیب ثابت استقلال در بازی مقابل صبای قم قرارگرفت در حالی که استقلال از دقیقه ۲۶ با اخراج بهنام برزای ۱۰ نفره شده بود، امید حدود ۸۰ دقیقه بازی کرد که این بازی با نتیجه ۰–۱ به نفع استقلال پایان یافت.او با وجود سن سال کمش خیلی زود مطرح و محبوب شد او در شهرآورد تهران پاس گل سوم تیمش را برای کاوه رضایی ارسال کرد که دربی ۸۴ با نتیجه ۳–۲ به نفع استقلال پایان یافت.در لیگ هفدهم با مصدومیت میلاد زکی پور او در پست دفاع چپ به میدان رفت و توانست توانایی‌های خود را در این پست ثابت کند. در استقلال بخاطر توانای او در چند پست مختلف او لقب «بمب‌افکن» گرفت.

شارلوا بلژیک
امید نورافکن در تابستان ۲۰۱۸ با قراردادی به شارلوا بلژیک پیوست.

بازگشت به استقلال (قرضی)
امید نورافکن در ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ با قراردادی به مدت شش ماه به صورت قرضی به استقلال پیوست.

سپاهان

پس از اتمام قرارداد قرضی نورافکن با استقلال، این بازیکن در اواخر مرداد ماه ۱۳۹۸ به صورت قرضی به سپاهان پیوست. وی در اوایل تیر ماه ۱۳۹۹ به صورت رسمی قراردادی سه ساله با سپاهان اصفهان امضا کرد از مهر ۱۳۹۸ سرمربی وقت تیم ملی ایران، مارک ویلموتس وی را به تیم ملی دعوت کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار