تجلیل از نماینده پیشکسوت با حضور سرپرست بیمه ایران

در آیینی با حضور سرپرست بیمه ایران و مدیران ستادی و تعدادی از همکاران استانها از سالها تلاش ابوالفضل سعیدی به عنوان نماینده پیشکسوت تقدیر شد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران در آیینی با حضور سرپرست بیمه ایران و مدیران ستادی و تعدادی از همکاران استانها از سالها تلاش ابوالفضل  سعیدی به عنوان نماینده پیشکسوت تقدیر شد.
سید محمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران در این آیین ، بر لزوم حمایت همه جانبه از نمایندگان تاکید کرد.
مبرقعی  ضمن خطاب به سعیدی به عنوان پدر معنوی نمایندگان بیمه ایران ، تصریح کرد: امروز از جناب آقای سعیدی به عنوان یکی از نمایندگان سلامت و سخت کوش و نیز فردی که واجد فضائل فردی و کاری است تجلیل می‌شود. در حقیقت این گرامیداشت ، تجلیل از  همه نمایندگان شریفی است که نسبت به شرکت خود غیرت و احساس مسئولیت دارند و  امانت‌دار شرکت بوده و در زندگی  اجتماعی  نیز انسان های خیرخواه و شریف می باشند.یقینا این خصلت آنها بخشی از ارزشمندترین سرمایه های معنوی بیمه ایران به شمار می آید.
وی ادامه داد: در واقع امروز هزاران نماینده که این ویژگی ها را دارند مورد تشویق قرار می گیرند و امیدوارم این پیام قدردانی به همه نمایندگان  پرتلاش و صدیق بیمه ایران ابلاغ شود.
در پایان این آیین نکوداشت ، لوح تقدیر از سالها همدلی و حضور مفید و خیرخواهانه  ابوالفضل سعیدی به عنوان نماینده پیشکسوت توسط سرپرست بیمه ایران به ایشان اعطا شد.
گفتنی است پیش از این و در سلسله برنامه های تاریخ شفاهی بیمه ایران در خانه فرهنگ اداره کل روابط عمومی، مصاحبه مفصلی با جناب سعیدی انجام و منتشرشده بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار