دستاوردی دیگر از بانک ملت؛

تراز مالی بانک ملت در جایگاه نخست تراز بانکهای بورسی در پایان آذرماه

9 ماهه 1402 برای بانک ملت با عبور از مجموع درآمدهای سال گذشته و قرارگیری در جایگاه نخست تراز مالی در بین بانکهای فعال در بازار سرمایه به اتمام رسید.

به گزارش رصد روز، نیمه ابتدایی سال جاری در حالی برای بانک ملت به اتمام رسید که مروری کوتاه بر دستاوردهای این بانک در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲ نشان می دهد که مدیران بانک ملت در راستای تحقق شعار سال و تمکین به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص تسهیل شرایط ازدواج جوانان و افزایش تولید نمایشی قابل قبول را ارائه دادند.

قرارگیری بانک ملت در رتبه نخست همه شاخصهای مالی در بین بانکهای بورسی و اعطای بیشترین میزان تسهیلات تکلیفی در زمینه فرزندآوری و ازدواج جوانان از دیگر نتایجی بود که در این بانک رقم خورد. از مهمترین نکات تلاش مدیران بانک ملت را باید مشارکت گسترده و قابل توجه در طرحهای عمرانی و تولیدی بیان کرد که تأمین مالی حساب شده آن از شاخص ترین دستاوردهای بانک ملت در سال جاری به شمار می رود.

 بانک ملت در حالی برای چندمین ماه پیاپی براساس آمار بانک مرکزی بیشترین میزان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را به خود اختصاص داده است که بررسی موردی گزارشات نه ماهه این بانک نشان از پایداری وضعیت مطلوب این بانک در آذرماه ۱۴۰۲ دارد.

درآمدهای بانک ملت از مجموع درآمدهای سال گذشته پیشی گرفت

استمرار موفقیتهای بانک ملت در بهبود شاخصهای مالی که انتفاع سهامداران و ارتقای کفایت سرمایه را به همراه خواهد داشت در کنار جابجایی تراز مالی که مهمترین بخش ارزیابی بانکها در عملیات بانکداری و سودآوریست رابطه مستقیم با افزایش درآمدهای بانک در حوزه تسهیلات اعطایی دارد که سهم قابل توجهی در ایجاد درآمدهای بانکی ایفا می کند.

نتایج حاکی از آنست که بانک ملت در در نه ماهه ۱۴۰۲ با کسب بیش از ۱۱۵ هزار میلیارد ریال درآمد میزان درآمدهایش را نسبت به مجموع سال گذشته افزایش داد. بانک ملت در حالی این نتیجه را برای خود می بیند که مجموع درآمدهای این بانک نسبت به ۹ ماهه سال گذشته ۳۸ درصد بهبود داشته است.

بانک ملت در حالی دستاورد جدیدی را در شبکه بانکی برای خود دست و پا کرد که مروری بر نتایج سایر بانکهای بورسی مؤید آنست که تراز مالی بانک ملت در ۹ ماهه ۱۴۰۲ از سایر بانکهای فعال در بازار سرمایه بیشترست.

تراز مالی بانک ملت با احتساب هزینه ها و درآمدها در پایان آذرماه امسال ۵۷۲ هزار و ۷۰۲ میلیاردست که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد رشد را گزارش می کند.نکته قابل توجه در گزارش تراز مالی بانک ملت توجه به این موضوع است که تراز محقق شده این بانک در فاصله ۳ مانده به پایان سال معادل ۹۴ درصد مجموع تراز سال گذشته است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار