تسلیت متفاوت محمدحسین کنعانی‌زادگان در پی شهادت رئیس جمهور+ عکس

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس استوری جدیدی منتشر کرد.

به گزارش رصد روز،  محمدحسین کنعانی‌زادگان با انتشار یک استوری شهادت سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.

 

محمدحسین کنعانی‌زادگان (زادهٔ ۳ فروردین ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع میانی برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

2 87

  محمدحسین کنعانی‌زادگان در تیم‌های جوانان استقلال ماهشهر و جوانان پرسپولیس بازی کرده‌است. وی در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم اصلی پرسپولیس پیوست،سپس برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. او پس از گذراندن خدمت سربازی، حضوری کوتاه و ناموفق در استقلال تهران داشت. بار دیگر در لیگ نوزدهم ایران به پرسپولیس پیوست و کم‌کم در طول دو فصل، پیشرفت بسیار بالایی کرد و به مدافع فیکس پرسپولیس و در پی آن تیم ملی ایران تبدیل شد.

وی همچنین سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران را دارد. کنعانی‌زادگان نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داد.

دوران باشگاهی

 

پرسپولیس
او در ژانویهٔ ۲۰۱۲ به پرسپولیس پیوست. او تا پایان فصل ۱۴–۲۰۱۳ با این تیم قرارداد بست. اولین بازی او در این تیم در برابر فولاد خوزستان در هفتهٔ آخر لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱–۱۳۹۰ بود. او سابقهٔ حضور در لیگ برتر آسیا ویژن زیر ۲۱ سال تهران را با تیم زیر ۲۱ سال پرسپولیس دارد.

قرض به بیرامار
او در اوت ۲۰۱۳ به تیم پرتغالی بیرامار پیوست. اما در آنجا به موفقیت خاصی دست نیافت و بدون انجام حتی یک بازی به ایران بازگشت.

قرض به ملوان
پس از بیرامار، کنعانی در تابستان ۲۰۱۴ برای خدمت سربازی به مدت دو سال در تیم ملوان بندر انزلی پیوست. او نخستین گل خودش را برای ملوان در بازی مقابل استقلال تهران زد، که این بازی با نتیجه ۱–۱ تساوی به پایان رسید.

استقلال
پس از پایان خدمت سربازی کنعانی‌زادگان، انتظار می‌رفت تا او به پرسپولیس بازگردد؛ اما او با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید و به تیم رقیب، استقلال پیوست. او در استقلال حضور موفقی را نداشت و پس از انجام تنها دو بازی برای این تیم مصدوم شد و ادامهٔ فصل را از دست داد. او در پایان فصل در حالی‌که تنها دو بازی انجام داده بود از استقلال جدا شد.

سایپا
کنعانی‌زادگان در فصل ۹۷–۱۳۹۶ برای سایپا بازی کرد.

ماشین‌سازی تبریز
او در فصل ۹۸–۱۳۹۷ به ماشین‌سازی پیوست.در این فصل، او ۲۷ بازی انجام داد و یک گل زد.

پرسپولیس
در ۷ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، کنعانی‌زادگان با قرارداد دو ساله به پرسپولیس بازگشت. کنعانی‌زادگان پس از چندین فصل ناموفق به ویژه در استقلال تهران و ماشین‌سازی تبریز، بار دیگر در لیگ نوزدهم ایران به پرسپولیس پیوست او ادعا های بسیار عجیبی پس از پیوستن به پرسپولیس انجام داد که یکی از آنها این مسئله بود که هنگامی که به استقلال تهران پیوست او را مجبور که بگوید استقلالی هست. کنعانی هنگامی که به استقلال پیوست گفت که از کودکی استقلالی بوده است و همیشه خواهد ماند  اما او پس از پیوستن به پرسپولیس گفت همیشه پرسپولیسی بوده و به همین دلیل هواداران دیگر تیم های ایران او را با نام آفتاب‌پرست یاد میکنند. البته او کم‌کم در طول دو فصل، پیشرفت بسیار بالایی کرد و به مدافع فیکس پرسپولیس و در پی آن تیم ملی ایران تبدیل شد. او در این مدت از برترین بازیکنان دفاعی پرسپولیس و فوتبال ایران بوده‌است و با نمود نمایش‌های خوبش ، چند پیشنهاد از لیگ های حاشیه خلیج فارس گرفت. کنعانی‌زادگان بیشترین شمار بازی باشگاهی‌اش را نیز تا این دوره با پرسپولیس انجام داده و تا خرداد ۱۴۰۰، ۶۳ بار برای پرسپولیس به میدان رفته بود.

محمدحسین کنعانی زادگان در ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ به مدت دو سال با الاهلی قرارداد امضا کرد.عملکرد فاجعه بار او در این تیم به همراه دوست و همبازی قدیمیش شجاع خلیل‌زاده باعث شد تا در قطر کنار گذاشته شوند و آنها علی رغم تلاش برای بهبود وضعیت خود ، به همراه عده دیگری از بازیکنان قدیمی پرسپولیس مانند مهدی ترابی نتوانستند در فضای به غیر از لیگ ایران مانند قبل روی زبان ها باشند. آنها در طی یک مهاجرت گسترده به لیگ ایران و پرسپولیس بازگشتند

پرسپولیس
او در تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۲ با عقد قراردادی رسمی بار دیگر به پرسپولیس پیوست.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار