تسهیلات جاری طلایی بانک صادرات تمایز در ارائه تسهیلات به مشتریان شبکه بانکی / مشتریان به سلیقه خود اقساط پرداخت کنند!!!

طرح تسهیلات جاری طلایی بانک صادرات به منظور جذب مشتریان خرد و تسهیل در ارائه خدمات و همچنین حرکت در مسیر تغییر سیاستهای گذاریهای اعتباری تا سقف ۲ میلیارد ریال و ۱۶۰ درصد میانگین حساب به مشتریان تسهیلات پرداخت می کند که در نظر گرفتن مواردی...

طرح تسهیلات جاری طلایی بانک صادرات به منظور جذب مشتریان خرد و تسهیل در ارائه خدمات و همچنین حرکت در مسیر تغییر سیاستهای گذاریهای اعتباری تا سقف ۲ میلیارد ریال و ۱۶۰ درصد میانگین حساب به مشتریان تسهیلات پرداخت می کند که در نظر گرفتن مواردی مانند نرخهای ترجیحی و مدت اقساط به انتخاب مشتری موجب جذابیت آن شده است

به گزارش اختصاصی رصد روز، عدم انعطاف پذیری برخی بانکها ئر موضوع تسهیلات، اقساط و ضامنین از گلایه های همیشگی مردم نسبت به شبکه بانکی است. مشتریان بانکی اعتقاد دارند که در برخی بانکها آنقدر شرایط دریافت تسهیلات دشوار شده که خیلی ها عطای آن را به لقایش می بخشند و از خیر گرفتن تسهیلات می گذرند.

این در حالیست که توسعه فضای کسب و کار و کمک به راه اندازی مشاغل از شروع به کار دولت سیزدهم جزو ارکان اصلی بوده و وضع سیاستهایی که در تسهیل این امر اثرگذار باشد همواره جزو دغدغه مندی های تیم اقتصادی دولت مشاهده می شود با این حال تفاوت موجود بین نابع اعتباری بانکها و کمبود طرحها و محصولات شبکه بانکی در حوزه تسهیلات عملاً شرایط را برای بسیاری سخت کرده و چالشهای حل نشده در این موضوع هربار باب جدیدی از انتقادها را به سمت شبکه بانکی باز می کند.

یکی دیگر از مواردی که در نظام بانکی در جال پیاده سازی است حرکت از سمت مشتریان شرکتی به سمت مشتریان خرد است که این موضوع می تواند در در افزایش درآمد تسهیلات و سرمایه گذاری تأثیرگذار باشد. به عقیده بسیاری از کارشناسان ریسک پرداخت اقساط نزد مشتریان خرد کمترست و شاید همین موضوع سبب تغییر در سیاستهای کلان تسهیلاتی بانکها شده هرچند که روند جدید به معنای خروج از مشتریان شرکتی از نظام بانکی نیست اما می توان اذعان کرد استقرار چنین سیاستی در تغییر منابع اعتباری نقش آفرین خواهد بود.

طرح تسهیلات جاری طلایی بانک صادرات طرح مورد انتظار مشتریان شبکه بانکی

بانک صادرات به همین منظور  ودر جهت توسعه تعاملات بین بانک و مشتریان و نیز اهتمام به تغییر رویکرد نظام بانکی نسبت به مشتریان خرد تسهیلات جاری طلایی پرداخت می کند.

این طرح به عنوان یکی از طرحهای ممتاز این بانک در پرداخت تسهیلات است که در آن مشتریان می توانند با افتتاح حساب براساس معدل و میانگین حساب خود تا سقف ۲ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند. این تسهیلات که با نرخ های ترجیحی به مشتریان پرداخت می شود امکان قابل توجهی را ایجاد می کند که در ان تسهیلات گیرندگان می توانند نرخ و مدت اقساط خود را به صورت دلخواه انتخاب کنند. تسهیلات جاری طلایی بانک صادرات به افراد حقیقی و حقوقی و با سپرده گذاری حداقل ۲ ماهه پرداخت می شود و مشتریان بانک صادرات می توانند با شرکت در این طرح تا ۱۶۰ درصد میانگین حساب خود تسهیلات دریافت کنند.

از موارد با اهمیت در طرح تسهیلات جاری طلایی بانک صادرات امکان اجرای عملیات برداشت و واریز تا موعد دریافت تسهیلات فراهم شده. این طرح برای جذب مشتریان خرد، حقوقی و  sme است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار