تصاویر تازه‌ از پردیس احمدیه در اکران فیلم جدیدش

تصاویر تازه‌ای از پردیس احمدیه در اکران فیلم پول و پارتی منتشر شده است.

به گزارش رصد روز،تصاویر تازه‌ای از پردیس احمدیه در اکران فیلم پول و پارتی منتشر شده است. استایل ساده و جذاب پردیس احمدیه در این مراسم توجه‌ها را به خود جلب کرد.

پردیس احمدیه (زاده ۸ تیر ۱۳۷۱) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای بازی در لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت. او با بازی در سریال پوست شیر به اوج شهرت رسید.

2پردیس احمدیه

ازدواج پردیس احمدیه
پردیس احمدیه مجرد بوده و ازدواج نکرده است. این بانوی هنرمند درباره ملاک های ازدواجش در برنامه دورهمی به مهران مدیری گفت:

اولین ملاکم این است که سختی کشیده باشد چون من در زندگی با سختی بزرگ شدم از بدو تولد و به این موضوع می بالم و خدا را شکر میکنم. با تلاش در جایگاه خوبی ایستاده باشد چون اگر سختی نکشیده باشد نمیتواند من را درک کند و چهره و قیافه فرد برایم خیلی مهم است و قدش بلند هم نباید باشد چون دوست ندارم.

ماجرای بازیگر شدن پردیس احمدیه
پردیس احمدیه خیلی اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد و از ۷ سالگی با حضور در تیزر تبلیغاتی آغاز به کار کرد. او در ۱۵ سالگی به صورت اتفاقی حمید نعمت الله را دید و برای بازی در فیلم مقلد شیطان مقابل دوربین رفت اما پس از آن رشته تحصیلی خود یعنی موسیقی را در دانشگاه ادامه داد تا اینکه با فیلم کلاس هنرپیشگی به صورت جدی وارد دنیای بازیگری شد.

3 پردیس احمدیه

بازی پردیس احمدیه در تئاتر
پردیس احمدیه فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۹۲ با نمایش ناتمام به کارگردانی سیما تیرانداز تجربه کرد و بعد از آن در سال ۱۳۹۴  دوباره با نمایش کشتن کفتر چاهی بروی صحنه رفت.

حضور پردیس احمدیه در گروه کنسرت
پردیس احمدیه فارغ‌التحصیل رشته نوازندگی موسیقی و ساز ایرانی می باشد. ساز تخصصی او سنتور  بوده و در گروه کنسرت نیز حضور داشته است. او سنتور را از دوران راهنمایی آغاز کرده و تسلطش به موسیقی یکی از دلایلی است که داریوش مهرجویی برای بازی در فیلم لامینور از او دعوت به عمل آورد.

جوایز و افتخارات پردیس احمدیه
پردیس احمدیه برای فیلم لاک قرمز در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت و در بیست و یکمین جشن حافظ، برنده تندیس بهترین بازیگر زن برای فیلم تومان شد.

فیلم‌شناسی پردیس احمدیه 
تلویزیون
–  یادآوری  (حجت قاسم‌زاده ۱۳۹۲)

 

سینما
۱۳۹٨
لا مینور
۱۳۹٨
مجبوریم
۱۳۹۷
تومان
۱۳۹۷
سرکوب
۱۳۹۵
خفه‌گی
۱۳۹۴
لاک قرمز
۱۳۹٣
تگرگ و آفتاب
۱۳۹٣
خانه دختر
۱۳۹۲
دلم می‌خواد
۱۳۹۰
کلاس هنرپیشگی
١٣٨٩
پروانه‌ها
۱۳۸۵
مقلد شیطان
نمایش خانگی
١۴٠٠
نوبت لیلی
١۴٠٠
آنها
تئاتر
۱۳۹۴
کشتن کفتر چاهی
۱۳۹۲
ناتمام

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار