تصویر متفاوت محمد بحرانی در کنار خانواده

به گزارش رصد روز، تصویری متفاوت از محمد بحرانی در کنار خانواده اش در ادامه می بینید.   محمد بَحرانی یکی از بازیگران طنز کشورمان است که صدا پیشگی جناب خان را هم انجام داده است. در این قسمت بیوگرافی کامل محمد بحرانی را آماده کرده ایم و...

به گزارش رصد روز، تصویری متفاوت از محمد بحرانی در کنار خانواده اش در ادامه می بینید.

 

تصویر متفاوت محمد بحرانی در کنار خانواده

محمد بَحرانی یکی از بازیگران طنز کشورمان است که صدا پیشگی جناب خان را هم انجام داده است. در این قسمت بیوگرافی کامل محمد بحرانی را آماده کرده ایم و در ادامه عکس های شخصی او و همسرش را هم مشاهده می کنید.

بیوگرافی محمد بحرانی

محمد بَحرانی بازیگر و صداپیشه متولد سال ۱۳۶۰ در شهر شیراز است. او در خانواده اصالتا کازرونی در شهر شیراز به دنیا آمد. او یک برادر و خواهر دارد و پدرش شعر می گوید و می نویسد. او مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس دارد.

شروع فعالیت هنری

محمد بحرانی از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد و بیشتر فعالیت او کودک و عروسکی بود. او به نمایش عروسکی از جشنواره تئاتر عروسکی علاقه مند شد.

در سال ۱۳۸۰ مریم سعادت که داور جشنواره بود کار او را پسندید و از محمد برای یک برنامه تلویزیونی دعوت به عمل آورد. از اینجا بود که فعالیت جدی این بازیگر جدی شد. بیشتر کارهایی که او انجام داده است در ژانر کودک و کارهای عروسکی بوده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار