تصویر هودی سیاه و متفاوت علیرضا جهانبخش وایرال شد

علیرضا جهانبخش یکی از ستاره های تیم ملی است که در فصل جدید، بدون تیم مانده است. او علیرغم پیشنهادهای جذاب از ایران تصمیم گرفت در اروپا بماند ولی در قاره سبز نیز کسی مشتری او نبود. در اینجا نگاهی داریم به هودی زیبای این ورزشکار.

به گزارش رصد روز،علیرضا جهانبخش یکی از ستاره های تیم ملی است که در فصل جدید، بدون تیم مانده است. او علیرغم پیشنهادهای جذاب از ایران تصمیم گرفت در اروپا بماند ولی در قاره سبز نیز کسی مشتری او نبود. در اینجا نگاهی داریم به هودی زیبای این ورزشکار.

همیشه در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات اتفاقات مهمی رخ می‌دهد. جایی که تیم‌ها بعد از انجام بازی‌های تدارکاتی به نقاط ضعف خود پی می‌برند. بر همین اساس است که آنها تلاش خود را برای پوشش نقاط ضعف خود انجام می‌دهند و در نهایت سراغ بازیکنانی می‌روند که در بازار آزاد هستند و هنوز تیم آینده خود را انتخاب نکرده‌اند. به همین دلیل است که در روزهای پایانی، جابه‌جایی‌های عجیب و غریبی رخ می‌دهد و در چند دقیقه اخبار متفاوتی از نقل و انتقالات بازیکنان مشهور می‌شنویم.

در تابستان داغ نقل و انتقالات ۱۴۰۳ هنوز برخی از بازیکنان مشهور فوتبال ایران تیم خود را انتخاب نکرده و عنوان بازیکن آزاد را با خود به یدک می‌کشند. ستاره‌هایی نظیر علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، کریم انصاری‌فرد و حتی عارف غلامی. قرارداد این بازیکنان با باشگاه‌های قبلی به پایان رسیده و طرفین برای همکاری مجدد به توافق نرسیده‌اند. به همین دلیل آنها در بازار آزاد هستند و برای انتقال به تیم جدید نیاز به دریافت رضایتنامه ندارند. به هفته‌های پایانی نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم و این چهار بازیکن مشهورترین مهره‌هایی هستند که هنوز نمی‌دانند فصل بعد پیراهن چه تیمی را بر تن خواهند کرد. با هم مرور می‌کنیم اتفاقاتی که برای آنها در نقل و انتقالات رخ داد و پیشنهادهایی که به دست‌شان رسید اما با پاسخ منفی‌ آنها مواجه شد. آنها روی هم ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار یورو در بازار ارزش دارند؛ یعنی مبلغی در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان فعلاً روی هوا است.

 

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

 

بیوگرافی علیرضا جهانبخش 

گزیده‌ای از بیوگرافی علیرضا جهانبخش

نام کامل: علیرضا جهانبخش جیرنده

تاریخ تولد: ۲۰ مرداد ۱۳۷۲ (۱۱ اوت ۱۹۹۳)

محل تولد: جیرنده، گیلان، ایران

قد: ۱۸۰ سانتی‌ متر

وضعیت تاهل: مجرد

باشگاه کنونی: برایتون اند هوو آلبیون

پست : وینگر، هافبک هجومی

 

علیرضا جهانبخش بازیکن فوتبال، متولد ۲۵ مرداد ۱۳۷۲ در جیرنده (از توابع شهرستان رودبار گیلان) است. او در پست وینگر و هافبک راست بازی می کند و دارای ۱۸۰ سانتی متر قد می باشد. او درحال حاضر برای تیم برایتون اند هوو آلبیون بازی می‌کند.

 

خانواده علیرضا جهانبخش

زمانی که علیرضا تنها دو سال داشت، به همراه خانواده اش به قزوین مهاجرت کرد و در این شهر بزرگ شد. پدر علیرضا جهانبخش در شرکت دوچرخه سازی قزوین مشغول به کار بوده و مادرش خانه دار است. علیرضا یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خودش دارد.
علیرضا جهانبخش,بیوگرافی علیرضا جهانبخش,خانواده علیرضا جهانبخش

سلفی علیرضا جهانبخش با پدر و مادرش

 

رشته تحصیلی علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش در حال حاضر دیپلم مکانیک دارد و دانشجوی زبان انگلیسی در هلند می باشد.

 

زندگی شخصی و علایق علیرضا جهانبخش

او علاوه بر فوتبال به دوچرخه سواری، دریانوردی و جهانگردی علاقه ی زیادی دارد. سردار آزمون دوست صمیمی و نزدیک علیرضا می باشد. پورشه ماشین مورد علاقه ی اوست. قورمه سبزی و شامی، غذاهای مورد علاقه ی او محسوب می شوند.

 

محسن یگانه، محسن چاوشی و بابک جهانبخش، نیز خوانندگان مورد علاقه ی او هستند. او در مصاحبه با مجله کیکرز فاش کرد که فوتبال خوب خود را مدیون مسعود اظهرى و امیرعباس آملى میباشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار