تغییرات علی تقوازاده بازیگر سریال آوای باران+ عکس

تصاویری از تغییر چهره علی تقوازاده، بازیگر نقش «سینا همسر بیتا» در سریال آوای باران را بعد ۱۱ سال و در ۳۵ سالگی را می‌بینید.

به گزارش رصد روز، تصاویری از تغییر چهره علی تقوازاده، بازیگر نقش «سینا همسر بیتا» در سریال آوای باران را بعد ۱۱ سال و در ۳۵ سالگی را می‌بینید.
علی تقوازاده بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۱۳۶۸ در تهران بوده که در سال ۱۳۹۲ با سریال آوای باران در نقش سینا به شهرت رسید او در سال ۱۳۹۴ سریال کیمیا و در سال ۱۳۹۸ در فیلم خورشید بازی کرد.

1 204

این بازیگر در تئاتر نیز سابقه طولانی دارد و موفق شده چند نمایش را بازی کند.

 

بیوگرافی علی تقوا زاده
نام اصلی : علی تقوازاده
سن: ۱۳۶۸
محل تولد: تهران
حرفه: : بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون
شروع فعالیت : ۱۳۸۰ تاکنون
قد علی تقوازاده : ۱۷۰ سانتیمتر
شهرت: نقش سینا در سریال آوای باران
همسر: مشخص نیست
علی تقوازاده در سال ۱۳۶۸ در شهر تهران چشم به جهان گشوده و زمانی که ۱۲ سال سن داشته کار خود را در تئاتر مدرسه آغاز کرده است

علی تقوا زاده از بازیگران باسابقه  و حرفه ای سینما و تلویزیون کشورمان می باشد.

کار حرفه ای اش را با دستیاری کارگردان آغاز کرد و در چند تله فیلم دستیاری را تجربه کرد.

مجله شبونه – از آنجایی که در مشاوره با دوستان به این نتیجه رسید که حضور در سمت دستیاری کارگردان به بازیگری اش کمک دوچندانی خواهد کرد و باعث می شود تا روابط بین عوامل پشت دوربین و تکنیک های فنی را بیشتر یاد بگیرد ، ترجیح داد تا اول دستیاری را تجربه کند و سپس به سمت بازیگری بیاید..

 

مشوق اصلی او مادر و مادربزرگش بوده که او را تشویق می کردند تا وارد عرصه بازیگری شود.

این هنرمند استعداد بسیاری در بازیگری داشته و به همین دلیل وارد این رشته شده است

 

سوابق هنری

در  بیوگرافی علی تقوازاده آماده است او در سال ۱۳۸۸ به صورت حرفه ای کار خود را به عنوان دستیار کارگردان شروع کرد او با بازیگران و کارگردان های سرشناسی همکاری داشته است کارگردان هایی همچون کامبیز کاشفی از جمله کارگردان‌های بزرگ سینما بوده که آقای علی تقوا زاده در کنار آنها کار کرده است

پیج اینستاگرام alitaghvazadeh
شهرت با نقش سینا در سریال آوای باران
وی با سریال آوای باران به شهرت رسید در سریال آوای باران نقش سینا را برعهده داشت در سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده موفق شد تجربه بسیار زیادی در بازیگری کسب کند

بازی در کنار چهره های شاخصی همچون الهام چرخنده و سام درخشانی باعث شد که در بازیگری تجربه بسیار زیادی کسب کند کاراکتر سینا از کاراکتر های پر رنگ و مهم سریال آوای باران بود که بازیگر مقابل آن خانم نیلوفر پارسا با نقش بیتا حضور داشت

 

چطور شد که به مجموعه «آوای باران» دعوت شدید؟

ـ نادیا فرجی که یکی از اساتید کلاس‌های بازیگری آقای تارخ بود، من را به این گروه معرفی کرد و من هم به دفترشان رفتم و پس از صحبت درباره نقش، آقای سهیلی‌زاده به من اعتماد کرده ایفای این نقش را به من سپردند.

وقتی از قصه کار مطلع شدم و چند قسمت از داستان را خواندم بسیار به آن علاقه‌مند شدم. شخصیت چندگانه سینا را دوست داشتم و معتقدم هر چقدر نقش پیچیده‌تر باشد قطعاً پرداختش توسط من بازیگر سخت تر می‌شود و از طرفی اگر توانسته باشم از ایفای آن به خوبی برآیم، تأثیر بهتری را روی مخاطب خواهم گذاشت. قصه کار برایم جالب و گیرا بود چرا که همیشه با یک مقوله جدید روبرو می‌شویم. آقایان جلالی و کاظمی‌پور (نویسنده‌ها) آنقدر تعلیق در قصه ایجاد می‌کردند که باعث پرورش شخصیت سینا می‌شد، ضمن اینکه بخش‌های مهم داستان هنوز پخش نشده و در قسمت‌های آتی خواهیم دید.

 

خود واقعی‌تان تا چه میزان به شخصیت سینا نزدیک است؟

ـ با شناختی که از خودم دارم باید بگویم کاملاً با سینا متفاوت هستم. اساساً فرد آرامی هستم و فضا و جو سینا خیلی از من دور بود و یکی از مشکلاتم هم همین بود که من باید تفاوتی را بین این دو ایجاد می کردم که یکی از ارزش‌های بازیگری هم همین است.

 

در سال ۱۳۹۴ در سریال کیمیا بازی کرد و در سال ۱۳۹۸ با درخشش در فیلم سینمایی خورشید اولین تجربه سینمایی خود را کسب نمود

 

بازی در سریال کیمیا

علی تقوازاده در سال ۱۳۹۴ در سریال کیمیا بازی کرد سریال کیمیا عنوان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی می باشد که در سال ۱۳۹۴ از شبکه دو سیما پخش شد و با استقبال خوب مخاطبان همراه بود. نویسندگان این مجموعه تلویزیونی مسعود بهبهانی‌نیا و زهرا پارسا بودند. این مجموعه علاوه بر تهران، آبادان، خرمشهر و دیگر مناطق استان‌های جنوبی در کشور گرجستان به‌ ویژه پایتخت آن تفلیس نیز تصویربرداری شده است.

 

بازی در فیلم خورشید

علی تقوا زاده در سال ۱۳۹۸ در فیلم خورشید بازی کرد خورشید فیلمی به کارگردانی مجید مجیدی و نویسندگی مشترک مجید مجیدی و نیما جاویدی می باشد. این فیلم جایزه بهترین فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را برده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار