تغییرات ملکه اینهیون سریال ” دونگی” بعد از ۱۴ سال+ عکس

در ادامه تصاویری از تغییر چهره پارک ها سون، بازیگر نقش «ملکه اینهیون» در سریال دونگی را بعد 14 سال و در 37 سالگی مشاهده خواهید کرد.

به گزارش رصد روز، در ادامه تصاویری از تغییر چهره پارک ها سون، بازیگر نقش «ملکه اینهیون» در سریال دونگی را بعد ۱۴ سال و در ۳۷ سالگی مشاهده خواهید کرد.

او در ایران با بازی در سریال افسانه دونگی در نقش ملکه اینهیون شناخته می شود. پارک ها سون (زاده ۲۲ اکتبر ۱۹۸۷) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. وی فارغ التحصیل دانشگاه دونگوک است. پارک ها سان در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۷ در یک مراسم خصوصی در هتل میفیلد سئول با بازیگر ریو سو یونگ ازدواج کرد.

پارک ها سان متولد ۲۲ اکتبر ۱۹۸۷ در کشور کره جنوبی و بازیگر سینما می باشد.  پارک ها سان فارغ التحصیل رشته ی تئاتر و تلویزیون از دانشگاه دانگ گوک می باشد. پارک به زبان انگلیسی مسلط می باشد.

4 113

پارک ها سان اولین کار خود را در سال ۲۰۰۵ با سریال Love needs a miracle آغاز نمود. وی سال ۲۰۱۰ در سریال تاریخی دونگ یی ایفای نقش نمود و به دلیل بازی در نقش ملکه اینهیون در دونگ یی شناخته شد.

 

پارک‌ها سان در سال ۲۰۱۴ با بازیگر کره ای، ریو سو یانگ وارد رابطه ی عاشقانه شد و سپس در ۲۲ ژانویه ی ۲۰۱۷ با یکدیگر ازدواج کردند. پارک‌ها سان و همسرش ریو سو یانگ در سال ۲۰۱۳ در یک درام تلویزیونی با یکدیگر همبازی بودند.

 

 

آثار پارک‌ها سان 
فیلم‌ها

احمق (۲۰۰۸)
آخرین شکوفه ها (۲۰۱۱)
مادر (۲۰۰۷)
(Jumunjin (2010
قهرمان (۲۰۱۱)
(BA: BO (2008
کلینیک ناشنوایان (۲۰۱۲)

دوندگان نیمه شب (۲۰۱۷)

(APT (2006

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار