تغییر چهره علی سخنگو بازیگر سریال دلدادگان+ عکس

سریال «دلدادگان» یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ایرانی صدا و سیما در سال‌های اخیر بوده است. علی سخنگو یکی از بازیگران این سریال بود که نقش پارسا (نامزد ملیکا شریفی نیا) را ایفا می‌کرد.

به گزارش رصد روز، سریال «دلدادگان» یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ایرانی صدا و سیما در سال‌های اخیر بوده است. علی سخنگو یکی از بازیگران این سریال بود که نقش پارسا (نامزد ملیکا شریفی نیا) را ایفا می‌کرد.

سریال محصول سال ۹۷ است و تغییر چهره بازیگران آن بعد از گذشت حدود ۶ سال بارها مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در ادامه تصویر جدیدی از علی سخنگو بازیگر این سریال را می‌بینید و احتمالا تغییرات او نیز برایتان جالب خواهد بود.

9 110

علی سخنگو بازیگری را با تئاتر شروع کرد و از کارهای او میتوان به نمایش«بیگانه» ساخته مسعود دلخواه اشاره کرد.

چکیده از بیوگرافی علی سخنگو

نام اصلی: علی سخنگو
تاریخ تولد: ۳۱ شهریور ۱۳۶۲
محل تولد: تهران
پیشه: بازیگر
زمینه فعالیت: سینما، تئاتر و تلویزیون
تحصیلات: فارغ التحصیل رشته کارگردانی
همسر: سارا نجفی

 

 

علی سخنگو متولد ۳۱ شهریور ۱۳۶۲ از بازیگران سینما و تلویزیون است و تنها فرزند خانواده می باشد. وی مدرک لیسانس کارگردانی دارد.

علی سخنگو بازیگری را با تئاتر شروع کرد و از کارهای او میتوان به نمایش«بیگانه» ساخته مسعود دلخواه اشاره کرد. علی سخنگو، دستیار کارگردان مطرح سینمای ایران منوچهر هادی است، او با اصرار منوچهر هادی، کلاس های بازیگری را گذراند و در سریال تلویزیونی« دل دادگان» به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۷ در نقش پارسا بازی کرد. علی سخنگو همچنین در فیلم های «کارگر ساده نیازمندیم» و « آینه بغل» نیزایفای نقش کرده است.
علی سخنگو با بازی در سریال دلدادگان منوچهر هادی به شهرت رسید.

 

ازدواج علی سخنگو
علی سخنگو و همسرش سارا نجفی در سال ۸۸ درمؤسسه استاد حمید سمندریان هم دوره بودند و از آنجا با هم آشنا شدند و در ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ بود یعنی دقیقا پس از پایان دلدادگان و زمانی که رحمان ۱۴۰۰ را کار میکردند ازدواج کردند. سارا نجفی متولد ۲۲ آذر ۱۳۶۳ در تهران و بازیگر است.
علی سخنگو و همسرش از دوستان نزدیک یکتا ناصر و منوچهر هادی هستند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار