در تداوم حمایت از شرکت‌های دانش بنیان:

تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری امضا شد

با هدف افزایش تعاملات و تداوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بانک سینا و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا، در این مراسم با اشاره به همکاری و مراودات خوب بانک سینا با صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بانک سینا علاوه بر نگاه اقتصادی، نگاه ارزشی هم به ارائه خدمات مالی_ بانکی دارد و علاقمند است تسهیلات ارائه شده به شرکت‌ها خصوصا شرکت‌های دانش‌بنیان مؤثر واقع شود و سهم این شرکت‌ها در تولید ناخالص داخلی کشور ارتقاء یابد.
مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: بانک سینا به لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نقش‌آفرینی مهم این شرکت‌ها در روند رشد و توسعه اقتصاد کشور، اعتقاد راسخ دارد.
محمدصادق خیاطان، رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در این مراسم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، یادآور شد: امیدواریم در قالب همکاری مشترک با بانک خوب سینا، اتفاقات مطلوبی در حوزه توسعه دانش‌ بنیان‌ها و تسهیل ضمانت‌ها و تعهدات رقم بزنیم.
در این مراسم قائم مقام مدیرعامل، معاون بانکداری و مدیر بانکداری شرکتی بانک سینا و عضو هیأت عامل و معاون پشتیبانی و توسعه منابع، معاون تسهیلات وتجاری‌سازی و ضمانت‌نامه صندوق نوآوری و شکوفایی حضور داشتند.
گفتنی است این تفاهم‌نامه در زمینه توسعه تعاملات فی‌مابین، تسهیل ضمانت و تأمین مالی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان امضا شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار