تفاوت تیپ خانوم بازیگر تازه معروف شده در تلویزیون و واقعیت+ عکس

به گزارش رصد روز، مریم موسویان بازیگر تازه نفس تلویزیون با سریال آتس سرد نامی برای خود دست و پا کرده است. حال تصویری از او در واقعیت منتشر شده که تفاوت تیپ وی با تیپش در تلویزیون را نشان می‌دهد. نگاهی به سریال آتش سرد فارس: «آتش سرد» داست...

به گزارش رصد روز، مریم موسویان بازیگر تازه نفس تلویزیون با سریال آتس سرد نامی برای خود دست و پا کرده است. حال تصویری از او در واقعیت منتشر شده که تفاوت تیپ وی با تیپش در تلویزیون را نشان می‌دهد.

مریم موسویان تیپ متفاوتی در واقعیت داشته است.

نگاهی به سریال آتش سرد

فارس: «آتش سرد» داستان دو شریک قدیمی است؛ محسن تاجیک که قیم برادرزاده همسرش است و سعید مفخّم. داستان از مراسم عقد پسر مفخم با دختر تاجیک آغاز می‌شود، شبی که رویا_ همسر حسابدار شرکت_ به خانه تاجیک رفته و از کلاهبرداری و پولشویی بزرگ مفخم در شرکت پرده برمی‌دارد.

با آشکار شدن خلافکاری مفخم برای تاجیک رابطه این دو دوست به هم می‌خورد و سرنوشت ازدواج فرزندانشان تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

 

سریال «آتش سرد» گرچه موضوعی تکراری دارد؛ اختلاف دو شریک بر سر مسائل مالی و مخالفت فرزندانشان با یکدیگر اما به مفهوم کلمه یک سریال خانوادگی است؛ خانواده محسن و خانواده سعید هر دو نمونه‌ای از یک خانواده اصیل ایرانی هستند.

در هردو خانواده اصل مهم احترام به بزرگتر است؛ اسرا و آزاد هردو با وجود علاقه‌ای که به یکدیگر دارند هیچگاه رودرروی پدرانشان قرار نمی‌گیرند و حتی بخاطر حفظ حرمت آن‌ها حاضر می‌شوند ازدواجشان را به تأخیر بیندازند.

از نکات جالب توجه داستان شخصیت زنان سریال است؛ منیره_ همسر محسن_ نمونه‌ای از یک مادر نمونه است، مادری که می‌کوشد در میان این اختلافات هم احترام شوهرش حفظ شود و هم احساسات دخترش خدشه‌دار نشود.

او حتی در حق فربد_ برادرزاده اش_ با تمام وجود مادری می‌کند، از آنسو رویا_ زن بابک کریمی_ زنی مقتدر و جسور است که نمی‌خواهد شوهرش قربانی زدوبندهای مالی شود و به او انگیزه مبارزه برای افشای حق را می‌دهد.

در پایان باید گفت «آتش سرد» سریالی خانوادگی است که بدور از هیاهو و با ریتمی آرام، داستان پرفراز و نشیبی را روایت می‌کند که ممکن است در زندگی هرفردی اتفاق بیفتد و از این جهت توانسته مخاطب عام تلویزیون را با خود همراه سازد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار