تمام همسران سحر قریشی از ابتدا تا به امروز+ عکس

تصویری از تمامی همسران سحر قریشی در یک قاب، نگاهی به زندگی پرحاشیه و روابط شخصی این بازیگر محبوب را به نمایش می‌گذارد و توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

به گزارش رصد روز، سحر قریشی متولد سال ۱۳۶۶ و دی ماهی است. سحر قریشی تا مقطع دبیرستان تحصیل کرده (دبیرستان ناتمام) و بعد از ازدواج به واسطه تلاش های همسرش وارد حرفه بازیگری شده است . سحر قریشی دختر سعید قریشی و ندا افشار است. سحر قریشی یک برادر به نام سپهر دارد. سحر قریشی در سال ۱۳۸۸ و با بازی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده به شهرت رسید.

 

سحر قریشی فعالیت گسترده و البته پر حاشیه ای در فضای مجازی و اینستاگرام نیز دارد. سحر قریشی از جمله سلبریتی هایی است که برایش نوع پوشش و استایل خیلی اهمیت دارد.

سحر قریشی بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون است. سحر قریشی که نمی تواند تیپی بدون نکته و بدون حاشیه داشته باشد در این تصویر استایل سر تا پا مشکی را برای خود برگزیده و جلوی دوربین عکاسان رفته است.

 

علت طلاق سحر قریشی از مهدی اخوان
او در سال ۱۳۸۳ با مهدی اخوان ذاکر ازدواج کرده اما در سال ۱۳۸۸ و بعد از رسیدن به شهرت او را رها می کند. اخوان ذاکر بعد از مدت ها سکوت گفت: پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

من به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند. اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند.

6 22

به غیر از تهیه کننده سریال دلنوازان (مهران مهام) که با من برخورد بدی هم داشت. جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد! به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟ در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند. نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که:

پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند…

صیغه سحر قریشی با امید علومی
سحر قریشی در برنامه دید در شب در پاسخ به سوال رضا رشیدپور درباره نسبتش با امید علومی پاسخ داد:

من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

7 20

سحر قریشی و مهدی طارمی
در سال ۹۶ عکس ها و ویدیوهایی از سحر قریشی و مهدی طارمی در امارات متحده عربی منتشر شد، هیچ یک از این دو چهره به این حواشی واکنشی نشان ندادند تا اینکه در سال ۱۳۹۸ امین فردین مدیر کانال یوتیوبی پشت پرده جزئیات رابطه این ۲ چهره مشهور را فاش کرد و آنها مجبور شدند بگویند: با هم محرم بودیم.

5 23

سحر قریشی با تتلو
سحر قریشی با مهاجرت به ترکیه با امیر تتلو ازدواج کرد اما خیلی زود طلاق گرفت و با رفتن به امارات در آنجا با صورتی تتو شده در حال حاضر فقط در تبلیغات حضور دارد و فیلم هایش از باشگاه منتشر می شود.

4 26

حواشی

در سال ۱۳۹۸ در فضای مجازی تصاویری منتشر شد که نشان از رابطه نزدیک سحر قریشی با مهدی طارمی می‌داد.
در پی افزایش بازخوردها و گمان‌ها، هر دو طرف واکنش نشان داده و نسبت به انتشار این تصاویر ابراز تاسف کردند و رابطه خود را دوستانه اعلام کردند.

دیدگاه دربارهٔ ورود زنان به ورزشگاه
سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود. این نظر موجب انتقادهای گسترده‌ای به ویژه در فضای مجازی شد. افرادی مانند مهناز افشار، مسیح علی‌نژاد، و سالومه سیدنیا به سخنان سحر قریشی واکنش نشان دادند.قریشی در مصاحبه دیگری در پاسخ به این انتقادات، دیدگاهش پیرامون حضور زنان در ورزشگاه را نظر شخصی خود برای طرفدارانش و دلیل آن را نیز «امنیت نداشتن زنان در ورزشگاه‌ها» دانست.

هک شدن صفحه اینستاگرام
در اواخر مهر ۱۳۹۵ صفحه شخصی سحر قریشی در اینستاگرام با ۴٫۴ میلیون دنبال‌کننده هک شد و به مدت چند ساعت عکسی از پادشاه عربستان سعودی و پرچم این کشور، در صفحه‌اش منتشر شد.

بدرفتاری با پاکبان
در ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ویدئویی منتشر شد که در آن سحر قریشی با خنده، کنار رفتگری می‌رود و به دوستانش می‌گوید: «لباسم را با او سِت کرده‌ام». پاکبان به این کار او واکنش نشان می‌دهد و به او می‌گوید: «برو خانم» و قریشی به دوستانش می‌گوید: «همین مونده بود این به من بگه برو…».

پخش این ویدئو در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش‌هایی را در پی داشت و کاربران و مسئولان مختلف به آن پرداختند. مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به این اتفاق گفت: «درصورت عدم عذرخواهی رسمی، به عنوان نمایندهٔ مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم بود.»

سام درخشانی با انتشار متنی در حساب کاربری اینستاگرامش با انتقاد از این حرکت قریشی، او را از «هنربندانی» نامید که با زد و بند در سینمای ایران مطرح شده‌اند. وی نوشت: «داستان از اونجایی شروع می‌شه که آدمای هنربند که با زد و بنداشون بالا اومدن، توهم هنرمند بودن برشون می‌داره… نصف فحش‌هایی که جامعهٔ هنری می‌خوره از سر ندونم‌کاری امثال شماست.»

سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با این پاکبان در صفحهٔ اینستاگرام خود نوشت: «با افتخار اعلام می‌کنم در خانواده‌ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ‌وقت گذشتهٔ خودمو فراموش نمی‌کنم.» او ادامه داد:

«من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی، اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می‌کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می‌گفت «برو». اون پاکبان عزیز اصلاً من رو نشناخت و قسم می‌خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز یک سوءتفاهم کوچیک نیست. در آخر اینکه چه چیزی از این جالب‌تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم اتفاقاً پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته».
ارتباط با امیر تتلو
در سال ۱۴۰۰ انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی، مبنی بر مهاجرت قریشی به ترکیه و وجود ارتباط عاطفی با امیر تتلو دامنهٔ حواشی قریشی را بیشتر کرد. قریشی و تتلو وجود ارتباط عاطفی بین خود را به اشکال مختلفی تأیید کردند. تحلیل‌گران این ارتباط را به تبلیغ شبکه‌های شرط‌بندی خارج از کشور پیوند می‌دهند و معتقدند که شبکهٔ‌های قمار با طراحی این جنجال در پی افزایش بازدیدکنندگان و سودآوری برای سایت‌های خود هستند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار