تمساح خونی جواد عزتی رکورد زد /فروش بی نظیر در روز اول اکران

گفته شده است که «تمساح خونی»‌ رکورد فروش روز اول اکران یک فیلم را زده است، البته این که این ادعا چقدر صحت داشته باشد، مشخص نیست!

به گزارش رصد روز، «تمساح خونی»‌ از فیلم‌های مهم و جنجالی جشنواره چهل و دوم فیلم فجر بود که در فهرست فیلم‌های اکران نوروزی ۱۴۰۳ قرار گرفت و نکته اینجاست که برخی رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که این فیلم رکورد فروش روز اول اکران یک فیلم را زده است، البته این که این ادعا چقدر صحت داشته باشد، مشخص نیست! و این که به هر حال و در نهایت این یک فیلم معمولی‌ست و منتهی در این روزها مردم محتاج خنده هستند، با این پیش‌زمینه برویم سراغ مطلبی درباره تمساح خونی:

TM

«تمساح خونی»‌، سکوی پرتاب جواد عزتی

«تمساح خونی» نخستین تجربه جواد عزتی در قامت کارگردان، یک فیلم قصه‌گوی کمدی است که از الگوهای ژانریک تبعیت می‌کند و یک تجربه مهیج «کمدی اکشن» ممتاز برای مخاطب خسته از فیلم‌های کمدی مبتذل و درام‌های اجتماعی بی‌سر و ته معمول در سینمای ایران فراهم می‌کند.
داستان فیلم کمدی تمساح خونی از این قرار است : «من یه تمساحم، یه تمساح خونی‌! یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست‌ دادن نداره… ولی باز دلش ریسک‌های بزرگ می‌خواد!»

بازیگران:

جواد عزتی، عباس جمشیدی فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی بازیگران این فیلم هستند و البته با حضور افتخاری: پژمان جمشیدی، کامبیز دیرباز، مهدی حسینی‌نیا، مهران غفوریان، هومن حاجی‌عبداللهی. در «تمساح خونی» جواد عزتی اولین تجربه کارگردانی‌اش را پشت سر می‌گذارد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار