توازن در بیمه‌گری با توسعه بازارهای سودآور

مدیرعامل بیمه سینا در جمع با رؤسای ادارات ستادی بر لزوم ورود به بازارهای سودآور و بزرگ در بخش بیمه‌های اموال تاکید کرد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ علی صلاحی نژاد در دومین نشست هم‌اندیشی با رؤسای ادارات ستادی بیمه سینا با تاکید بر ضرورت برگزاری این جلسات به منظور بیان مسائل، دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات تصریح کرد: مسائل اصلی شرکت توسط شما و زیر مجموعه‌تان انجام می شود بنابراین مشکلات و موانع را بهتر از دیگران می دانید و می‌توانید برای آن راهکار ارائه کنید بنابراین در این جلسات باید به سمت حل موانع و مشکلات و ارائه پیشنهادات اصلاحی برویم.

مدیرعامل بیمه سینا با ارائه تحلیلی از وضعیت عملکرد این شرکت در نیمه نخست امسال بیان داشت: بررسی عملکرد رشته های مختلف نشان می دهد که تغییرات مد نظر ما آغاز شده و در نیمه دوم سال، سیاست انقباضی در جذب پرتفوی درمان و توسعه بیمه های اموال را با شدت بیشتری ادامه خواهیم داد تا توازن صحیح را در ترکیب بیمه‌گری برقرار کنیم.

وی افزود: در برخی رشته‌های اموال، بازارهای بزرگ و سودآوری وجود دارد که ما تاکنون وارد آنها نشده ایم در حالی که به راحتی می‌توانیم به میزان سهم خودمان از بازار بیمه در آنها ورود کنیم.

صلاحی‌نژاد با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به خرده فروشی افزود: ما بیمه‌گذاران بزرگی داریم که می‌توانیم از ظرفیت آنها برای توسعه خرده‌فروشی استفاده کنیم و ایده‌ها و طرح‌های مختلفی برای جذب این بازارها وجود دارد که شما می‌توانید آنها را در قالب پیشنهاد مطرح کنید.

وی با بیان اینکه کیفیت و سودآوری پرتفوی مهمتر از میزان انطباق آن با بودجه است، ادامه داد: صرف اینکه ما بودجه را با جذب هر پرتفویی محقق کنیم، ملاک نیست و چه بسا برای ما زیان‌بار باشد؛ پس توجه ما باید به ابعاد فنی و ریسک بیمه‌گری باشد.

مدیرعامل بیمه سینا با بیان اهمیت تکریم نمایندگان و شبکه فروش اظهار داشت: ایجاد همگرایی و همدلی و همچنین پشتیبانی و کمک به حل مسائل شبکه فروش می‌تواند انگیزش نمایندگان را افزایش داده و منجر به توسعه خرده فروشی شود.

وی تدوین و اجرای برنامه عملیاتی را مهم دانست و افزود: برنامه محوری و برنامه‌ریزی نقش مهمی در دستیابی به اهداف دارد، بر همین اساس همه واحدها باید طبق برنامه عملیاتی مصوب، برنامه‌های خود را به انجام برسانند.

صلاحی نژاد ضمن ابراز امیدواری نسبت به افق بیمه سینا گفت: با مد نظر قرار دادن کار تیمی، همدلی و توجه به یادگیری مستمر و آموزش می‌توانیم افق روشنی را رقم بزنیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار