توسعه حمایت‌های بانک رفاه کارگران از واحدهای تولیدی استان گیلان

مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: استان گیلان از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و بانک رفاه به سهم خود تلاش دارد در مسیر شکوفایی این ظرفیت ها گام بردارد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل لله‌گانی طی سخنانی در همایش رؤسای شعب بانک رفاه کارگران استان گیلان با بیان این مطلب افزود: در دولت چهاردهم تاکید ویژه ای بر سفرهای استانی است تا از این طریق ظرفیت های استان های مختلف شناسایی و در راستای شکوفایی بیش از پیش آن ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه این رویکرد از گذشته و به ویژه در سال های اخیر در دستور کار بانک رفاه کارگران قرار داشته است، افزود: هر استان ظرفیت های خاص خود را دارد که با سفرهای استانی امکان شناسایی آن ها فراهم می‌شود.

دکتر لله‌گانی به سفر استانی مدیران عالی بانک رفاه کارگران به استان گیلان اشاره کرد و گفت: در این سفر جلساتی با برخی از فعالان اقتصادی برگزار شد و ضمن بررسی مسائل و چالش های آنان خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران در راستای رفع این چالش ها تشریح شد.

وی با اشاره به سال « جهش تولید با مشارکت مردم» تصریح کرد: در این جلسات مقرر شد در راستای تحقق اهداف شعار سال از ابزارهای مختلف به منظور تامین مالی واحدهای تولیدی استان و تامین سرمایه در گردش آنان به نحو مقتضی استفاده شود.

دکتر لله‌گانی به همایش هم‌اندیشی رؤسای شعب بانک رفاه کارگران استان گیلان اشاره کرد و گفت: در این هم‌اندیشی بر ضرورت توسعه اقدامات به منظور حمایت از واحدهای تولیدی استان تاکید و راهکارهای لازم تشریح شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار