تولد ساده و صمیمی نفس بازغی+ عکس

نفس بازغی متولد سال ۱۳۸۷ می باشد. او دختر پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون و مستانه مهاجر تدوینگر سینما و تلویزیون می باشد.

به گزارش رصد روز، نفس بازغی بازیگر نوجوان سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی از جشن تولدش نوشت: یک سال دیگه بزرگ شدم

0 161

یک سال دیگه فهمیدم زندگی اونقدر ها هم که فکر میکردم آسون نیست…

ولی سال قشنگی بود برام ، سال مهم و پر از تجربه بود برام

از آدمایی که امسال وارد زندگیم شدن خیلی خوشحالم

امیدوارم کنارم باشید همتون همیشه

مطمئنم امسال قشنگ تر از سال پیشه

 

نفس بازغی در تاریخ ۵ تیر ماه سال ۱۳۸۷ در تهران به دنیا آمد. پدرش پژمان بازغی بازیگر و مادرش مستانه مهاجر تدوینگر معروف است. نفس بازغی تک فرزند بوده و خواهر و برادری ندارد همانطور که در بالا هم اشاره شد شغل پدر نفس بازغی بازیگری و شغل مادرش تدوینگری، تهیه کننده و کارگردانی است. مورد جالب که کاربران درباره ویژگی های شخصی این بازیگر جستجو کرده بودند، قد نفس بازغی بود که میتوان گفت او در میان بازیگران با قد نسبتا متوسط رو به کوتاه قرار دارد.

 

تحصیلات نفس بازغی
نفس بازغی در حال حاضر دانش آموز بوده اما در مورد رشته تحصیلی او اطلاعاتی در دسترس نیست.

شروع بازیگری نفس بازغی
از تصاویر منتشر شده در اینستاگرام نفس بازغی اینطور پیداست که او اهل تئاتر و نمایش است اما اگر اهل سریال‌های نمایش خانگی باشید حتماً می‌دانید که اولین فیلم نفس بازغی و کار رسمی اش سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا بود که در سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

 

فیلم‌های نفس بازغی
در ادامه نگاهی خواهیم داشت به فیلم‌هایی که نفس بازغی در آن بازی کرده است.

همانطور که گفتیم اولین حضور حرفه‌ای و رسمی نفس بازغی مقابل دوربین سریال گناه فرشته بود بازیگر نقش تینا دختر مهتاب با بازی لادن مستوفی و حامد با بازی شهاب حسینی، کاراکتری بود که نفس بایستی آن را به نمایش می‌گذاشت. او در این سریال در کنار بازیگران معروفی همچون آشامحرابی، پردیس پورعابیدینی، بهروز رضوی، امیر آقایی و… به ایفای نقش پرداخت.

 

نفس بازغی در برهوت
نفس بازغی و امیر جعفری در فیلم برهوت همبازی هستند؛ برهوت اولین فیلم سینمایی نفس بازغی است که به کارگردانی منصور وثوقی و تهیه کنندگی محمد کمالی پور، بازیگرانی همچون ریما رامین‌فر، نگار عابدی، نیلوفر رجایی فر، ستاره پسیانی، علیرضا استادی و امیر جعفری را در اختیار دارد.

 

نفس بازغی در سریال افرا
برخلاف شایعات موجود نفس بازغی در سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی حضور نداشته است و پیش از سریال گناه فرشته به عنوان بازیگر در فیلم و سریال دیگری مقابل دوربین نرفته است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار