توییت علی‌اکبر رائفی‌پور بازهم جنجال آفرین شد+ عکس

توییت علی‌اکبر رائفی‌پور درباره بریکس و پایان سلطه آمریکا بازتاب زیادی داشته و باعث واکنش‌های مختلفی از سوی کارشناسان اقتصادی شده است.

به گزارش رصد روز، توییت علی‌اکبر رائفی‌پور درباره بریکس و پایان سلطه آمریکا بازتاب زیادی داشته و باعث واکنش‌های مختلفی از سوی کارشناسان اقتصادی شده است.

رائفی پور بعد از انتشار اولیه واحد پول بریکس در توییتی نوشت: آمریکا تمام شد.

 

ماجرا از این قرار است که پوتین در اجلاس بریکس از ارز واحد بریکس که قرار است جایگزین دلار شود، رونمایی کرد. با این حال، بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقدند این ارز هرگز عملیاتی نخواهد شد، زیرا اعضای بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) از نظر اقتصادی اختلافات عمده‌ای دارند. همچنین چین و هند رقبای مهمی هستند، روسیه تحت تحریم‌های شدید است و چین بزرگترین شریک تجاری آمریکاست.

1 158

علی‌اکبر رائفی‌پور (زادهٔ ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳) سخنران و تحلیلگر سیاسی ایرانی است. او به دلیل سخنرانی‌های جنجالی خود در دانشگاه‌ها دربارهٔ دین‌ها و فرقه‌گرایی، آخرالزمان، مهدویت، شیطان‌پرستی، فراماسونری و توطئه مشهور شده است. او خود را مشاورگر به نهادها در زمینه‌های منجی آخرالزمان، دین‌ها و فرقه، صهیونیسم و همچنین پژوهشگر رسانه و کادر دانشگاهی معرفی می‌کند. وی بنیان‌گذار مؤسسه مصاف است که مخفف «مبارزه با صهیونیسم، اومانیسم و فراماسونری» است.رائفی‌پور دارای مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه پیام‌نور شاهد است و در برخی رسانه‌های داخلی گاهی از وی در جایگاه پژوهشگر نیز یاد می‌شود. او وارد دنیای سیاست نیز شده است و دبیرکل جبهه صبح ایران است.

زندگی شخصی
علی اکبر رائفی‌پور در ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳ به دنیا آمد. او سابقه تحصیل در حوزه‌های علمیه ندارد و پیش زمینه علاقه او به مسائل مذهبی به دو پدربزرگ از طرف مادری و پدری او برمی‌گردد که امام جماعت مسجد بودند. رائفی‌پور دارای مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه پیام‌نور شاهد با معدل ۱۵ است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط