تیپ خنک و رنگی پنگی “مهناز افشار” تو خوشگذرونی اروپایی

به گزارش رصد روز، مهناز افشار بازیگر سابق سینمای ایران و بازیگر حال حاضر اینستاگرام می باشد که تنها راه ارتباط و دسترسی با هم زبوناش شده فضای مجازی! مهناز افشار برخلاف خیلی از بازیگران خانومی که از ایران مهاجرت کردند، خیلی زیاد دلتنگ ایرا...

به گزارش رصد روز، مهناز افشار بازیگر سابق سینمای ایران و بازیگر حال حاضر اینستاگرام می باشد که تنها راه ارتباط و دسترسی با هم زبوناش شده فضای مجازی! مهناز افشار برخلاف خیلی از بازیگران خانومی که از ایران مهاجرت کردند، خیلی زیاد دلتنگ ایران بودن و مردم میشه و خب این حسش رو هم در صفحه اینستاگرامش زیاد نشون میده. اصلا شاید به همنی دلیل هم مهناز افشار بعد از رفتنش محبوب تر شد و حالا خیلی ها که قبلا دوستش نداشتند حالا دارند و حتی دنبالش می کنند.

مهناز افشار از بین بازیگران ایرانی بیشترین تعداد فالوور رو داره که خب همین نشون میده این هنرمند هنوز هم کلی طرفدار داره و از اونجایی که کشف لباس خاصی نکرده و همانند صدف طاهریان و ریحانه پارسا کل فیزیک رو بیرون نریخته و فعالیت خاصی هم نداره، مشخصه که برای خودش همراهیش میکنن نه این موارد!

اما مهناز خانوم افشار همونطور که گفتیم راه ارتباطیش شده اینستاگرام به همین دلیل چپ میره راست میره عکس از خودش منتشر میکنه و با بهونه های مختلف حرف دلش رو میزنه. خانوم خانوما البته که عکسای تکراری نیمذاره و دائما در حال گرفتن عکس و فیلمی جدیده که خب همین نشون میده زندگی بر وفق مراده و همش در گردشه! اما به تازگی مهناز افشار از آلمان به ترکیه اومده و انگاری حسابی داره خوش میگذرونه. در ادامه تصویری از مهناز افشار مشاهده می کنید که یه تریپ زده هاواااایی!

ugukk

مهناز افشار شخصیت هنری، بهاره رهنما شخصیت پولکی!

اما از خوبیای مهناز اینه که با وجود اینکه پیجی به این بزرگی و اعتباری بالا دارد اما هیچگاااه همانند خانوم هایی مثل بهاره رهنما نبوده که از پیجش جهت درآمد زایی استفاده کنه حتی در حد کمش! بهاره رهنما این روزها با استفاده از سرویس اینستاگرام تبلیغات بسیارررر زیادی میکنه و پول رو پول میذاره و خب مهناز افشار هم میتونه حداقل با برند های معتبر همکاری داشته باشه در مقابل پول قابل توجهی هم دریافت کنه اما تا به حال موردی ازش دیده نشده!!

مطالب مرتبط

آخرین اخبار