تیپ رها خدایاری بازیگر سریال گرگ و میش خارج از صدا و سیما+ عکس

رها خدایاری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، سال ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد شد.

به گزارش رصد روز، رها خدایاری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، سال ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد شد.  او فارغ التحصیل رشته عکاسی در مقطع کارشناسی ارشد است. رها خدایاری فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و با بازی در نقش سهیلا در سریال «یادآوری» اولین سریال شبکه آی‌فیلم، روی آنتن رفت.

 

رها خدایاری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، سال ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد شد. وی فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و با بازی در نقش سهیلا در سریال «یادآوری» اولین سریال شبکه آی‌فیلم، روی آنتن رفت.

9 35 8 37
چکیده ای از بیوگرافی رها خدایاری:
نام: رها خدایاری
متولد: آبان ۱۳۶۳ تهران
زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون
پیشه: بازیگر
محل زندگی: تهران
تحصیلات: کارشناسی ارشد عکاسی

 

بیوگرافی رها خدایاری:
رها خدایاری متولد ۱۳۶۳  بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل رشته عکاسی در مقطع کارشناسی ارشد است. رها خدایاری با فعالیت در زمینه تئاتر وارد عرصه هنر شد.

رها خدایاری نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در ۲۹ سالگی در سریال یادآوری به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال چرخ و فلک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رها خدایاری محسوب می‌شود.

رها خدایاری از بازیگران جویای نام کشور عزیز ما ایران است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد. ناگفته نماند که رها خدایاری به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست و به این بخش علاقمند هست.

 

 

جوایز رها خدایاری:
رها خدایاری جایزه بهترین نقش خوان زن در جشنواره تئاتر شهر در سال ۱۳۹۵ را از آن خود کرده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار