تیپ و استایل خفن مهران رنجبر+ عکس

مهران رنجبر که نقش بزرگسالی کیانوش را سال 92 در سریال آوای باران بازی کرد، در حال حاضر 42 ساله است.

به گزارش رصد روز، مهران رنجبر که نقش بزرگسالی کیانوش را سال ۹۲ در سریال آوای باران بازی کرد، در حال حاضر ۴۲ ساله است. در ادامه تصاویری از تغییر چهره ویژه او بعد ۱۱ سال از ایفای نقش کیانوش را خواهید دید.

 

مهران رنجبر زاده ۱۵ خرداد ۱۳۶۱ ‏در بروجرد، ایران، دارای مدرک تحصیلی ادبیات دراماتیک می باشد او نویسنده و کارگردان و بازیگر ایرانی است که با بازریز در نقش کیانوش در سریال اوای باران به شهرت رسید.

17 11 18 9

شروع بازیگری از نوجوانی
از دوران مدرسه و نوجوانی در حدود ۱۴ سالگی وارد عرصه بازیگری شده و کارش با بازی در چند نمایش در تئاتر آغاز کرده و بعد از مهاجرت به تهران به همراه خانواده از سال ۱۳۸۰ بطور حرفه ای به دنبال علاقه خود یعنی بازیگری رفته است.

اولین کار تصویری وی در فیلم ویدیویی پیتوک به کارگردانی مجید توکلی در سال ۸۵ بوده و بعد از آن سریالی به نام تاوان در سال ۸۹ به کارگردانی شهرام شاه حسینی را بازی کرده است.

از جمله فیلم ها و سریال هایی که تاکنون در آن بازی کرده است میتوان به سریالهای تاوان، سریال نون و ریحون ، پنج کیلومتر تا بهشت، ضیافت نامه،آقا مدیر، و آخر خط و … اشاره کرد.

 

همسر مهران رنجبر کیست

این هنرمند بروجردی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

شهرت با نقش کیانوش در سریال آوای باران
با اینکه در کارنامه این بازیگر چندین فیلم و سریال مشاهده میشود، اما با بازی در نقش کیانوش در سریال آوای باران بیش از پیش مشهور شد و به مخاطبان معرفی شد.

 

بازی در سریال مهر طوبی
او در سال ۱۳۹۴ در سریال مهر طوبی در کنار آزاده زارعی و آفرین عبیسی و … نقش آفرینی کرده که در دی ماه ۹۹ از شبکه تماشا پخش مجدد شد.

بازی در مهران رنجیر در دورهمی

او در مجموعه «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری جزو بازیگران بود

علت جدا شدن از دورهمی
و حضور در برنامه دورهمی آن هم با ۶۵ میلیون مخاطب را بسیار دوست داشتم، دورهمی اتفاق خوبی در تلویزیون بود چرا که میان اعضای گروه اتحاد وجود داشت هرچند که در سری جدید من و برخی دیگر از این پروژه جدا شدیم جدا شدن من از دورهمی برمی گردد به دلایلی که به تهیه و تولید مربوط است.

 

شغل دیگر
آقای رنجبر علاوه بر بازیگری و نویسندگی و کارگردانی ،به عنوان شغل دوم در کار طراحی دکوراسیون داخلی نیز کار میکند.

اینستاگرام مهران رنجبر
mehranranjbarr فعال است که می توانید به نشانی درج شده در این بخش مراجعه کنید

 

 

گفتگوی خواندنی مهران رنجبر

سال شروع بازیگری

تئاتر و عرصه بازیگری را در سال ۱۳۷۵ با نمایش “جنگ کور” با استاد بهروز غریب پور آغاز کردم. هیچ چیزی از تئاتر و بازیگری نمی دانستم تا اینکه اساتید و کارگردانان آن زمان از استعداد و نبوغ بازیگری و پرورش آن با من صحبت کردند و بر این قضیه اصرار بسیار زیادی داشتند.

کارنامه هنری حرفه ای

کار حرفه ای تئاتر را از سال ۱۳۷۹ با ورود به دانشگاه در رشته بازیگری، در سطح شهر (تئاتر شهر و مولوی) شروع کردم.

نمایش زمین (جشنواره تئاتر فجر) نمایش “باغ آلبالو” به کارگردانی پیام عزیزی، نمایش “ اشک های بودا” به کارگردانی شهلامیر بختیار و جمشید ملک پور، نمایش “خلواره” ساموئل بکت، نمایش هملت (شکسپیر) در نقش هملت، نمایش “جنگ” محمد زمان وفاجویی، نمایش” شکلات” آیین خلعتبری.

اگر یک روز به شما بگویند دیگر حق بازی ندارید، چه می کنید؟
می میرم ،همین.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار