تیپ پسرونه مریم مومن پشت فرمان+ عکس

مریم مومن، بازیگر پُرکار تلویزیون و نمایش خانگی تصویری با تیپ جدید و پسرانه از خودش منتشر کرد که مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش رصد روز، مریم مومن، بازیگر پُرکار تلویزیون و نمایش خانگی تصویری با تیپ جدید و پسرانه از خودش منتشر کرد که مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

 

مریم مؤمن (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۷۷) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او به دلیل بازی در سریال بانوی عمارت شناخته شد.

0 124

زندگی
مریم مؤمن در ۶ مرداد ۱۳۷۷ در مشگین شهر، استان اردبیل به دنیا آمده‌است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری در مقطع کارشناسی است. مؤمن تنها فرزند خانواده بوده و پدر و مادرش زمانی که او ۹ سال داشت از هم جدا شده‌اند. مریم مؤمن در سال ۱۳۸۲ و در سن ۵ سالگی با نقش‌آفرینی در فیلم کوتاهی که از طرف پسرعموی پدرش پیشنهاد شد، جلوی دوربین رفت و از همان موقع به بازیگری علاقه‌مند شد. وی از سال دوم راهنمایی در تئاتر شرکت کرد، اما فعالیت جدی‌اش را در دوران دانشجویی و با حضور در تئاتر دانشجویی شروع کرد. مؤمن در سال ۱۳۹۶ در تست بازیگری مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت شرکت کرد و قبول شد، او با این اثر شناخته شد.

خانواده مریم مومن با بازیگری وی مخالف بودند و تنها خاله ی او از او حمایت کرد. او با بازی در سریال بانوی عمارت در نقش فخرالزمان درخشید و به شهرت رسید.

 

مریم مومن به خاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد از سوم راهنمایی به عنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم اینترنتی مشغول به کار بود.

 

علایق مریم مومن :
به سوارکاری علاق زیادی دارد و لواشک و آلو خشک خیلی دوست دارد.

 

ازدواج مریم مومن:
مریم مومن هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده اما خودش تایید کرده است در یک رابطه عاشقانه ای قرار داد و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج می رود.

مریم مومن مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. البته سال ۱۳۹۹ یک مصاحبه اینترنتی از مریم مومن پخش شد و او در این مصاحبه گفت یک رابطه عاشقانه دارد و برای عشقش که حرف اولش (س) هست میمیرد، با این وجود برای حضور در برنامه چیدانه در شهریور سال ۱۴۰۲ خبر ازدواجش را تکذیب کرد.

کودکی مریم مومن
مریم مومن در ۹ سالگی به دلیل جدایی پدر و مادرش با مادرش زندگی کرد و به گفته خودش هیچوقت در دادگاه ترجیح ندادم بعد طلاق انتخاب کنم که با پدر یا مادرم زندگی کنم، این دادگاه بود که من را به مادرم سپرد. او در زندگی حامی مادرش بود و برای زحمت های پدر و مادرش ارزش زیادی قائل است تا حدی که جایگاه کنونی را مدیون پدر و مادرش می داند. مریم مومن به دلیل جدایی پدر و مادرش فرزند مستقلی تربیت شد و از سوم راهنمایی به عنوان دستیار دندانپزشک مشغول به کار بود و مدتی هم به صورت اینترنتی کار می کرد.

شروع فعالیت هنری مریم مومن
مریم مومن فعالیت هنری اش را از زمان ۵ سالگی برای بازی در فیلم کوتاه آغاز کرد و در دوران راهنمایی هم مشغول تئاتر بود. اما بصورت جدی فعالیت خود را با تئاتر دانشجوی آغاز کرد. خانم خدارحمی در سال ۱۳۹۶ او را برای تست سریال جدیدی به نام بانوی عمارت مطلع کرد و مریم مومن در این تست حضور پیدا کرد. جالب است بدانید که مریم مومن در زمان ساخت این سریال ۱۹ ساله بود. بعد از انجام تست او به عنوان نقش فخر الزمان انتخاب شد و برای بازی در این سریال به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

او در این سریال در کنار حسام منظور به ایفای نقش پرداخت. مریم مومن در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در سری مسابقات «شب های مافیا» که از شبکه نمایش خانگی پخش شد بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت. در سال ۱۴۰۲ در مسابقه «چیدانه» به عنوان شرکت کننده حضور داشت و در ادامه به عنوان مجری جایگزین لیلا اوتادی شد.

فیلم های مریم مومن
سریال های تلویزیونی:
بانوی عمارت – ۱۳۹۷
سرزده – ۱۳۹۹
همبازی – ۱۳۹۹
دردسرهای شیرین – ۱۴۰۰
فیلم های سینمایی:

کادون – ۱۳۹۹
نمایش خانگی:
شب های مافیا – ۱۳۹۹
جادوگر – ۱۴۰۱
ارتش سری – ۱۴۰۱
تی ان تی – ۱۴۰۱
پدرخوانده – ۱۴۰۲
ضد – ۱۴۰۲
چیدانه –۱۴۰۲
نمایش تئاتر:
اتاق عروس – ۱۴۰۰
تن سایه –۱۴۰۱

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار