سایه، پیشگام در سبک زندگی اسلامی ایرانی

ثجنوب، پیشگام در احیای معماری ایرانی-اسلامی در پروژه‌های مسکونی

محسن علیزاده، مدیرعامل ثمسکن در جهت ارتقای ارزش های اسلامی و ایرانی در معماری و شهرسازی، با تاکید بر صحبت های دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل محترم بانک مسکن، پروژه سایه را که به عنوان یکی از پروژه های شاخص در حوزه معماری اسلامی ایرانی معرف...

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، دکتر علیزاده، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در بازدید از پروژه مسکونی “سایه”، از موفقیت این پروژه به‌عنوان یکی از نمونه‌های برجسته استفاده از معماری اصیل ایرانی-اسلامی، تمجید کرد. این پروژه که به دست توانمند مهندس محمود امیدبخش طراحی شده است، موفق به کسب جایزه معتبر “میزان معماری” شده و به‌عنوان نمادی از تلفیق هنرمندانه معماری سنتی با نیازهای مدرن جامعه شناخته می‌شود.
در این بازدید، علیزاده با اشاره به ویژگی‌های برجسته معماری پروژه “سایه”، استفاده بهینه از فضاهای محیطی و به‌کارگیری المان‌های شاخص مسکن جنوب را از نقاط قوت آن برشمرد. او تاکید کرد که این پروژه نمادی از تداوم و هویت معماری اصیل ایرانی-اسلامی است و می‌تواند الگویی برای سایر پروژه‌های مسکونی کشور باشد.
مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن همچنین بر اهمیت حضور واحد بهره‌برداری از پروژه‌ها و کمک به هیات مدیره در رعایت ضابطه‌ها و حاکمیت شرکتی تأکید کرد و گفت: «تامین بانک زمین، از اصلی‌ترین شرایط برای ادامه حیات و توسعه فعالیت‌های مسکن جنوب است و باید به‌عنوان یک اولویت کلیدی مورد توجه قرار گیرد.»
این بازدید نشانگر عزم مسکن جنوب در بازگشت به ریشه‌های فرهنگی و ایجاد فضاهای مسکونی متناسب با هویت ایرانی-اسلامی است، در حالی که استانداردهای مدرن و بهره‌وری اقتصادی نیز در آن رعایت می‌شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار