شار شیراز، یک گام موفق برای مسکن توان یابان

ثجنوب پیشگام در تولید واحدهای مسکونی ویژه توان‌یابان

محسن علیزاده، مدیرعامل ثمسکن، طی بازدیدی از پروژه شار شیراز، با تاکید بر ارائه مسکن خوب و با کیفیت برای تمامی اقشار و مناسب برای همه گروه ها از تلاش های این شرکت جهت تجهیز واحدهای مناسب سازی شده برای توان یابان محترم قدردانی کرد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، پروژه شار به عنوان یکی از پروژه های شاخص شهری در شیراز با توجه به نیاز جامعه هدف و تامین مسکن با کیفیت برای همه گروه ها، در زمان طراحی و اجرا، با رعایت مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان و تاکید بر مناسب سازی فضاها برای توان یابان، توجه بسیاری از کارشناسان حوزه ساختمان در این استان را به خود جذب کرده است.
شار که توسط مهندس افشین فرزین پیش از این برای تکمیل سبد پروژه های ثجنوب تعریف شده بود، بار دیگر در مرکز توجه مدیرعامل جدید شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن قرار گرفت؛ معماری منحصر به فرد و توجه مدیران ارشد به تمام گروه ها، دلیلی بر بازدید مدیرعامل ثمسکن از این پروژه، در سفر شیراز بود.
علیزاده پس از بازدید از پروژه شار، از مدیرعامل جدید ثجنوب خواست که با جدیت بیشتری نسبت به تامین مسکن با کیفیت برای توان یابان اقداماتی را اتخاذ نماید. ثجنوب به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تابعه باید نگاه جامع تری نسبت به طراحی و اجرای پروژه های در دست تعریف داشته باشد و این نکته می تواند آینده حوزه ساخت و ساز در ایران را دستخوش تغییراتی قرار دهد و ثمسکن به عنوان پیشگام در این صنعت می تواند به عنوان یک الگو معرفی شود تا مسکنی خوب و با کیفیت برای عموم متقاضیان تامین شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار