حال معنوی خاله شادونه در شب ها احیا+ عکس

استوری جدید ملیکا زارعی، معروف به خاله شادونه را در ادامه می‌بینیم که برای انجام اعمال اولین شب قدر در یک مراسم مذهبی حضور پیدا کرده است.

به گزارش رصد روز،  استوری جدید ملیکا زارعی، معروف به خاله شادونه را در ادامه می‌بینیم که برای انجام اعمال اولین شب قدر در یک مراسم مذهبی حضور پیدا کرده است.

 

ملیکا زارعی که با نام خاله شادونه معروف شد یکی از مجریان محبوب کودکان دهه هشتادی است که خیلی‌ها با او و برنامه‌هایش خاطره دارند. او که در حال حاضر ۳۷ سال سن دارد خواهر کوچک مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون است.

 

ملیکا زارعی (زاده ۳ اردیبهشت ۱۳۶۵) معروف به خاله شادونه، بازیگر و مجری برنامه‌های کودک و نوجوان است.

زندگی‌نامه

ملیکا زارعی در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در روستای برزرود نطنز زاده شد. او خواهر کوچکتر مریلا زارعی هنرپیشهٔ سینما و تلویزیون است. وی رشته حقوق قضایی خوانده‌است. او از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامهٔ تازه‌ها از شبکه ۲ آغاز کرد و در سال ۱۳۸۲ در سریال «دوران سرکشی» یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه «مهر خاموش» بازی کرد و از سال ۱۳۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد. زارعی به خاطر صدای کودکانه‌اش خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد.

زندگی شخصی

او در برنامهٔ خندوانه و صفحهٔ اینستاگرامش شایعه‌ای مبنی بر اینکه علی صادقی همسرش است را تکذیب کرد.

 

 

8 6607bb96655af

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط