حامد سلطانی از ازدواج دومش صاحب فرزند شد+ ویدیو

حامد سلطانی با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام اعلام کرد که برای بار سوم پدر شده است

به گزارش رصد روز، حامد سلطانی با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام اعلام کرد که برای بار سوم پدر شده است.

 

مجری برنامه اعجوبه‌ها در سال ۱۴۰۱ همسر و پسرش را در یک سانحه تصادف از دست داد و در فرودین ۱۴۰۳ مجددا ازدواج کرد. او از ازدواج اول خود یک فرزند دختر نیز دارد.

حامد سلطانی در ۱۳ آذر ۱۳۶۷ در مشهد به دنیا آمده است. او مدرک لیسانس از رشته گرافیک دارد و کارش را نیز از همکاری با واحد فرهنگی آستان قدس شروع کرد. سپس به عنوان فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به سرعت در کارش (مجری گری) رشد کرد.

 

اصالت و خانواده حامد سلطانی
حامد سلطانی در بلوار وکیل آباد مشهد و در خانواده ای با مادر خانه دار و پدر فرهنگی بازنشسته بزرگ شد. او در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که همیشه افتخار کردم بچه محله امام رضا هستم.

از طراح پوستر تا اجرای جهادی
در واقع آقای سلطانی ابتدا طراح پوستر آستان قدس رضوی بود. بعدها چون مهارت سخنوری داشت باعث شد مجری اردوهای جهادی و همایش های مذهبی شود.

از مستندسازی تا تیزر
در همین حال او مسیرش را از گرافیک که در آن تحصیل کرده بود به سمت همکاری با رسانه های پیگیر اهداف گفتمان انقلاب اسلامی تغییر داد و وارد عرصه مستندسای و تهیه اخبار و تدوین شد. او همچنین در کنار فعالیت فرهنگی به ساخت کلیپ ها و تیزرهای تبلیغاتی نیز مشغول بود.

با گپ

حامد سلطانی در زمان دولت روحانی با برنامه اینستاگرامی «گپ آمد» سعی داشت با سوال از مسئولان آن زمان مورد توجه قرار بگیرد که چندان موفق نبود. بعد نیز او در قامت مجری وارد همکاری با پایگاه خبری «مشهد پیام» شد و فعالیت بعدی اش نیز برنامه سازی اینترنتی به نام «کل کل» بود که بیشتر یک برنامه طنز بود.

ازدواج و همسر حامد سلطانی
حامد سلطانی با خانم «فائزه صفری» ازدواج کرده بود و ثمره این زندگی مشترک دو فرزند به نام های «فاطمه سلما» متولد بهمن ۱۳۹۳ و «محمد مهدی» متولد اسفند سال ۱۳۹۷ است.

مستند از سیل لرستان تا اجرای میدون
فروردین ۱۳۹۸ بود که بعد از چند مستند سازی پیرامون حوادث سیل لرستان، توجه تهیه کننده تهرانی «محمدحسین هاشمی گلپایگانی» را به خود جلب کرد. به این ترتیب به دعوت او، حامد سلطانی از مهر ۱۳۹۸ از مشهد به تهران نقل مکان کرد تا اجرای برنامه «میدون» را برعهده بگیرد.

استرس اولین روز اجرا
او از استرس اولین روز اجرا چنین یاد می کند: “اولین روز ضبط برنامه میدون خیلی استرس داشتم، اینکه جلوی دوربین در استودیویی با آدم های حرفه ای برای من که اولین بارم بود، سخت بود. در نخستین پلاتو، خیس عرق بودم، چهار تا کلمه رو نمی توانستم کنار هم بچینم و این بخش بارها و بارها تکرار شد و  شب خیلی سختی را تجربه کردم.”

اجرای «اعجوبه ها»

با این حال او بعد از دو فصل اجرای میدون، در مهر ۱۴۰۰ ریسک بزرگی کرد و اجرای «اعجوبه‌ ها» را برعهده گرفت که قبلا اجرای آن با مهران غفوریان بود و خیلی هم طرفدار داشت. با این حال این برنامه با دکور و ساختار متفاوت به مسیرش ادامه داد. آقای سلطانی از بهمن همین سال نیز مجری برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» شد. او همچنین یکی از مجریان اجراهای ارگانی ابوذر روحی و سرود سلام فرمانده نیز است.

سانحه رانندگی و فوت همسر و پسرش

سحرگاه ۴:۱۰ دقیقه صبح جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ خودروی شخصی حامد سلطانی که در آن همسر و فرزندانش نیز حضور داشتند در مسیر خور و بیابانک دچار واژگونی شد. در این حادثه همسر ۳۳ ساله و پسر ۵ ساله او در دم جان باختند اما او و دختر ۱۰ ساله اش مصدوم شدند.

باز نشدن ایربگ های خودرو
بعد از حادثه کارشناسان با بررسی صحنه سانحه و رد لاستیک بر روی شانه خاکی جاده، دلیل حادثه را بی احتیاطی راننده خودرو به علت عدم توجه کافی به جلو، ناشی از خستگی و خواب‌ آلودگی و تخلف سازنده خودرو به دلیل باز نشدن ایربگ‌ ها را علت این سانحه اعلام کردند.

دل نوشته بعد حادثه ناگوار
آقای سلطانی بعد از فوت همسرش با انتشار عکسی از وی نوشت: “در رفتن جان از بدن، گویند هر نوعی سخن / من خود به چشم خویشتن، دیدم که جانم می‌ رود” الهی رضاً برضائک و تسلیماً لأمرک لا معبود سواک [الهی راضیم به آنچه برای من می خواهی و تسلیم امر توأم]

بازگشت به اجرا
حامد سلطانی مرداد ۱۴۰۱ دو ماه بعد از فوت همسر و فرزندش با اجرای ویژه برنامه محرمی «حسینیه معلی» دوباره روی صحنه اجرا حاضر شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار