حذف محدودیت برقی صنایع فولاد و سیمان از دیروز

متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر در مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت: در 10 روز گذشته به دلیل همکاری مردم و کاهش مصرف صنایع بزرگ هیچ خاموشی بر مردم اعمال نکرده ایم.

به گزارش رصد روز ، متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در ۲ روز گذشته به دلیل تعطیلات و کاهش مصرف ، محدودیت های صنایع فولاد و سیمان برای مصرف برق برداشته شد.

متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر در مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت: در ۱۰ روز گذشته به دلیل همکاری مردم و کاهش مصرف صنایع بزرگ هیچ خاموشی بر مردم اعمال نکرده ایم.

مدیرعامل شرکت توانیر افزود: در ۲ روز گذشته به دلیل تعطیلات و کاهش مصرف ، محدودیت های برق صنایع فولاد و سیمان برداشته شد ، به طوری که از دیروز صنایع سیمان ۱۰۰٪ فعال هستند و صنایع فولادی نیز تولید را افزایش دادند. ” امروز یک روز بسیار گرم است ، بنابراین نیاز به همکاری بیشتر مردم برای رفع این محدودیت ها از صنعت است.

وی ادامه داد: امروز در مقایسه با دیروز حدود ۲۰۰۰ مگاوات افزایش داشتیم ، به این معنی که یک میلیون کولر گازی روشن شده است.

متولی زاده گفت: بنابراین همکاری مردم بسیار مهم و تاثیرگذار است ، از مردم می خواهیم برای عدم اعمال خاموشی و ادامه فعالیت صنایع همکاری کنند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار