پیوند مهر با مهربانان مدارس

حضوری متفاوت از مدیران بیمه ایران

در اول مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با دستور و رهنمودهای سرپرست محترم شرکت، مدیران کل استان‌های بیمه ایران به صورت سراسری در مدارس کشور حضور یافتند.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، امیررضا نعمت اللهی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها، شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران اعلام کرد: در اول مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با دستور و رهنمودهای سرپرست محترم شرکت، مدیران کل استان‌های بیمه ایران به صورت سراسری در مدارس کشور حضور یافتند.
وی هدف از این اقدام را توسعه و ترویج فرهنگ بیمه‌ای در بین دانش‌آموزان دانست و افزود: «آشنایی نسل جوان با بیمه و نقش آن در زندگی روزمره امری ضروری است که باید از ابتدا و از طریق آموزش در مدارس نهادینه شود.»
نعمت اللهی با بیان اینکه مدیران بیمه ایران در این رویداد به معرفی طرح‌های بیمه‌ای مناسب دانش‌آموزان، از جمله بیمه حوادث انفرادی پرداختند، این بیمه را یک خدمت ویژه برای حمایت از همه افراد در حوادث دانست.
معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی های بیمه ایران با قدردانی از تلاش های تمامی فعالان نظام آموزشی کشور خاطر نشان کرد: «در این رویداد به پاس قدردانی از زحمات خادمان مدارسی که مورد بازدید مدیران استانی قرار گرفته اند،بیمه ایران این عزیزان را تحت پوشش یک‌ساله بیمه حوادث انفرادی قرار داد. این اقدام در راستای تقدیر از زحمات خادمان مقیم مدارس که تمام وقت برای تامین آرامش و محیط مناسب برای دانش آموزان اهتمام می ورزند، انجام شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار