حضور بازیگران در جشن تولد بازیگر خط قرمز!

به گزارش رصد روز،  در این مراسم کوچک که عکسی از آن را در ادامه مشاهده می‌فرمایید، شهرام حقیقت دوست در کنار دوستان بازیگرش دیده می‌شود. تصویر تازه شهرام حقیقت دوست در قاتل وحشی گپ‌وگفتی که خبرنگار ایسنا با بعضی سینماگرها داشته با این تاکید...

به گزارش رصد روز،  در این مراسم کوچک که عکسی از آن را در ادامه مشاهده می‌فرمایید، شهرام حقیقت دوست در کنار دوستان بازیگرش دیده می‌شود.

بازیگران در جشن تولد شهرام حقیقت دوست حضور دارند.

تصویر تازه شهرام حقیقت دوست در قاتل وحشی

گپ‌وگفتی که خبرنگار ایسنا با بعضی سینماگرها داشته با این تاکید همراه بوده که بهتر است در جشنواره فجر فضای بازتری برای نمایش فیلم‌ها باشد و بعد از آن در صورت لزوم پس از بازخوردهای گرفته شده در جشنواره، اصلاح در اکران عمومی می‌تواند اتفاق بیفتد.

جدا از این مسئله، طبق اذعان برخی صاحب نظران که فیلم را دیده‌اند، نکته مهم فرصتی است که فیلم‌هایی مثل «قاتل و وحشی» به بازیگران بویژه بازیگران زن می‌دهند که با وجود محدودیت‌های فراوان وجهی دیگر از توانایی و هنر خود را نشان می‌دهند تا دست‌کم در ازای انتقاد به نقش‌های تکراری و نبود قهرمان، تصویری تازه را به معرض دید مخاطب بگذارند.

در این فیلم لیلا حاتمی، امین حیایی، شهرام حقیقت‌دوست و ستاره اسکندری بازیگران اصلی هستند و اینها قطعا جای دیده شدن و قضاوت توسط داوران و مخاطبان جشنواره را دارند.

امین حیایی حضور متفاوت خود در «شعله‌ور» را در فیلم جدید نعمت هم ادامه داده و لیلا حاتمی هم که به اقتضای قصه، ظاهر متفاوتی دارد، از نقش‌های تکراری سال‌های اخیرش خیلی بیشتر فاصله گرفته و قهرمان زن «قاتل و وحشی» حمید نعمت‌الله شده است.

همچنین شهرام حقیقت دوست که تا به حال در بیش از ۲۰ فیلم سینمایی بازی کرده چهره‌ای تازه را از خود در این فیلم نشان داده و استحقاق قضاوت و دیده شدن توسط مخاطب و داوران جشنواره فجر هست.

 

مطالب مرتبط