حمایت هلیا امامی از مسعود صادقلو در شبهای مافیا

حمایت هلیا امامی از مسعود صادقلو در شبهای مافیا برای تماشاگران سؤال ایجاد کرد.

به گزارش رصد روز، حمایت هلیا امامی از مسعود صادقلو در شبهای مافیا برای تماشاگران سؤال ایجاد کرد.

حمایت هلیا امامی از مسعود صادقلو در شبهای مافیا

بخشی از جدیدترین قسمت شب های مافیا:زودیاک در فضای مجازی وایرال شد و برای هلیا امامی حاشیه هایی را ایجاد کرد. صحبتهای بازیگر فیلم عروس خیابان فرشته دراین سکانس و مخاطب قرار دادن آقای خواننده توسط او سبب تعجب باربد بابایی و دیگر شرکت کنندگان مافیا شد. اما ماجرای حواشی جدید هلیا امامی و مسعود صادقلو چیست؟
در جدیدترین قسمت شب های مافیا:زودیاک هلیا امامی بازیگر سینما، مسعود صادقلو را مخاطب قرار داده و به او میگوید:

آقای صادقلو، مَشتی من میخوام پشت دستت تارگت بزنم، میخوام پشت دستت میخوام بازی کنم به هر قیمتی که بخواد برام تموم شه و اگه به قیمت جونم بخواد تموم شه.
بازیگران شبهای مافیا زودیاک
سریال شب های مافیا:زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان در ژانر ریالیتی شو خانوادگی است که سال ۱۴۰۲ ساخته شده و در آن هلیا امامی، باربد بابایی، فاطیما بهارمست، بهنام تشکر، کیوان ساکت اف، محمد شعبانپور، مسعود صادقلو، مهسا طهماسبی، امیر عظیمی، ایمان قیاسی، سعید مهری و شیدا یوسفی به هنرمندی پرداخته‌اند. گردانندگی این برنامه برعهده محمد بحرانی است.
هلیا امامی هنرمند زیبای کشورمان ۲۱ مرداد ماه سال۱۳۶۴ در تهران متولد شد. در یک خانواده کم جمعیت بزرگ شده است. پدر این بانوی هنرمند فوت شده و تنها یک برادر به نام پوریا دارد. هلیا امامی ازدواج نکرده و مجرد می باشد و عکس هایی که از ایشان به همراه یک آقا در فضای مجازی منتشر شده متعلق به برادرشان، پوریا است.

yuii 65e1e219f03fd

فیلم های هلیا امامی
هلیا امامی با سریال لژیونر وارد قاب تلویزیون شد و با سریال از یادها رفته در نقشی متفاوت به شهرت رسید. هلیا امامی در آثاری چون سریال آزادی مشروط، سریال دادستان، سریال داستان یک شهر، فیلم سینمایی داش آکل، عروس خیابان فرشته، سکه، دوربین، ساکن خانه چوبی و…به ایفای نقش پرداخته است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار