حمله تند رامین راستاد به سجاد غریبی / بدن من از تو آماده تر است + فیلم

به گزارش رصد روز ، پس از نمایش افتضاح سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی که منجر به بازتاب جهانی شد بسیاری از چهره های داخل کشور نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.  حمله تند رامین راستاد به سجاد غریبی نیز با واکنشهای زیادی همراه بود. این باز...

به گزارش رصد روز ، پس از نمایش افتضاح سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی که منجر به بازتاب جهانی شد بسیاری از چهره های داخل کشور نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.  حمله تند رامین راستاد به سجاد غریبی نیز با واکنشهای زیادی همراه بود.

این بازیگر ۵۰ ساله کشورمان در انتقاد از وضعیتی که توسط سجاد غریبی رقم خورد گفت: کسی باید جلوی این آدمها را بگیرد. من نمیدانم فضای مجازی چه چیزی دارد که یکنفر برای به دست آوردن چند فالوور دست به هرکاری می زند. رامین راستاد گفت: وقتی یک فیلمساز در داخل کشور نمی تواند بدون گرفتن مجوزهای لازم در فستیوالهای جهانی شرکت کند طبیعتاً باید این قانون برای همه یکسان باشد.

او در انتقادی شدید بیان کرد: آقای غریبی بدن ما با ۵۰ سال سن از تو آماده تر است بیا جلوی آینه این را ثابت کنم. ما وقتی به کسی می گوییم دلقک خود واژه دلقک یک حرمتی دارد و باعث خنده مردم می شود اما تو فقط با اعتبار کشور بازی کردی.

او در ادامه گفت: جوانان این مملکت برای این خاک جان دادند، در سیل و زلزله و حادثه پلاسکو همه شاهد این ماجرا بودیم آنقوت این اعتبار به دست کسی مثل تو از بین می رود تو فکر می کنی چه شخصیتی داری که به خودت اجاره می دهی اینطور با این اعتبار بازی کنی.

حمله تند رامین راستاد به سجاد غریبی

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار