خداحافظی دردناک ستاره سپاهان با این تیم

میلاد زکی‌پور مدافع چپ دو فصل اخیر سپاهان تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت.

به گزارش رصد روز،  میلاد زکی‌پور پس از دو سال موفق در سپاهان که یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بود، تصمیم به جدایی گرفت و در حالی که صحبت از حضورش در استقلال مطرح شده، برای تمدید قرارداد با طلایی پوشان به توافق نرسید تا احتمالا دوباره به پایتخت برگردد و پیراهن آبی را بر تن کند.

 

این مدافع چپ که در فصل اخیر هفت بازی در لیگ قهرمانان آسیا و ۲۷ بازی در لیگ برتر برای سپاهان انجام داد و نمایش موثری در ترکیب طلایی پوشان داشت، حالا خبر از پایان کارش در این تیم اصفهانی داد و در پیامی احساسی نوشت: «درود به همه هواداران عزیز باشگاه بزرگ سپاهان

نوشتن از بهترین و خاطره‌انگیزترین دورانی که در کنار شما و مردم شریف اصفهان داشتم،

کار راحتی نیست چون آنقدر به من لطف داشتید و لحظات به یادماندنی برای من رقم زدید که هیچوقت نمی‌توانم آنها را فراموش کنم.

مدیران عزیز، کارکنان و تمام عوامل زحمتکش در باشگاه سپاهان صمیمانه و حرفه‌ای با من برخورد داشتند که همیشه به نیکی از آنها یاد می‌کنم.

سرمربی محترم تیم آقای مورایس و تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم، من را در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار دادند و در کنار هم لحظات شیرین زیادی را سپری کردیم که خدا را شکر در نهایت به قهرمانی در جام حذفی منجر شد و توانستیم حداقل حق خودمان را در این دو سال بگیریم.

از صمیم قلب و تمام وجودم دوست داشتم در سپاهان بمانم، اما شرایط برای ادامه همکاری فراهم نشد و حالا مجبورم به سختی از کلمه خداحافظی استفاده کنم. لحظه‌ای که نمی‌خواستم رقم بخورد…

شما هواداران و اعضای باشگاه بزرگ سپاهان و مردم عزیز اصفهان همیشه در قلب من جای دارید.»

باشگاه فوتبال سپاهان با نام رسمی باشگاه فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یک باشگاه فوتبال در لیگ برتر خلیج فارس است که در سال ۱۳۳۲ در شهر اصفهان پایه‌گذاری شد. مالک این باشگاه در حال حاضر، شرکت فولاد مبارکه اصفهان است.

باشگاه فوتبال سپاهان از ابتدای تأسیس خود موفق به کسب ۱۰ جام رسمی و کشوری در طول تاریخ خود شده‌است. مالک این باشگاه قبل از انقلاب محمود حریری بود. باشگاه فوتبال سپاهان با کسب پنج مقام قهرمانی و چهار مقام نایب قهرمانی در دوره‌های دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم لیگ برتر جزو تیم‌های پرافتخار در مسابقات لیگ فوتبال ایران به حساب می‌آید و همچنین اولین تیم ایرانی است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و تنها تیمی از ایران است که به مسابقات جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۰۷ میلادی راه یافته‌است. سپاهان پرافتخارترین تیم دههٔ ۱۳۸۰ فوتبال ایران و اولین باشگاهی در تاریخ لیگ فوتبال ایران است که توانست در فصل ۹۱–۱۳۹۰ برای سومین دورهٔ پی‌درپی قهرمان لیگ برتر شود. همچنین نخستین باشگاه در تاریخ لیگ فوتبال ایران بوده که توانسته در دو دوره پیایی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود. سپاهان همچنین با پنج قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های پرافتخار این جام به حساب می‌آید. از مهم‌ترین افتخارات باشگاه فوتبال سپاهان می‌توان به ۵ قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی لیگ فوتبال ایران، ۵ قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران، ۱ نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، ۱ نایب قهرمانی جام قهرمانی فوتبال ایران و همچنین یک عنوان پنجمی جام باشگاه‌های فوتبال جهان اشاره کرد. سپاهان به پشتوانهٔ مالی محکم و استوار شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ایران به عنوان باشگاهی با ثبات، ساختار حرفه‌ای، سازماندهی مناسب، منظم و اصولی شناخته می‌شود.

پیشینه
تیم شاهین اصفهان – ۱۳۴۲
دهه ۱۳۳۰ و ۱۳۴۰
این باشگاه در اواخر مهر ماه سال ۱۳۳۲ توسط محمود حریری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و شاهین تهران تأسیس شد.

ابتدا نام باشگاه «شاهین» انتخاب شد چون شعبه‌ای از باشگاه فوتبال شاهین تهران بود و با الگوبرداری از این باشگاه بنیان‌گذاری شده بود. این تیم در سال ۱۳۴۲ به عنوان نمایندهٔ اصفهان و در قالب تیم منتخب اصفهان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی ایران به تهران آمد و بعد از تساوی ۱–۱ با تیم منتخب تهران، قهرمان شد. در تیر ماه سال ۱۳۴۶ باشگاه شاهین تهران منحل شد و شاهین اصفهان برای جلوگیری از انحلال مجبور به تغییر نام شد و نام «سپاهان» را که از نام‌های قدیمی شهر اصفهان بود برگزید و تا سال ۱۳۵۰ چهارده بار قهرمان باشگاه‌های اصفهان شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار