خنده باور نکردنی مرغ دریایی مانند انسان+ ویدیو

مرغ دریایی که سعی بر کشیدن پرهای مرغ دریایی دیگر داشت پس شوخی با او، به شکل خندیدن صدایی از خود درآورد که همین موضوع باعث شد این ویدیو طی ۲۴ ساعت گذشته در شبکه‌های اجتماعیی بیش از ۱۰۰ میلیون بار مورد بازدید قرار بگیرد.

به گزارش رصد روز، مرغ دریایی که سعی بر کشیدن پرهای مرغ دریایی دیگر داشت پس شوخی با او، به شکل خندیدن صدایی از خود درآورد که همین موضوع باعث شد این ویدیو طی ۲۴ ساعت گذشته در شبکه‌های اجتماعیی بیش از ۱۰۰ میلیون بار مورد بازدید قرار بگیرد.

 

کاکایی (به انگلیسی: Gull) گروه بزرگی از تیرهٔ کاکاییان است که در سراسر جهان پراکنده هستند و تنوع گونه‌های آن‌ها در نیمکرهٔ شمالی از دیگر نقاط جهان بیشتر است. کاکایی‌ها به‌طور کلی پرندگانی با جثه‌ای متوسط تا بزرگ هستند و رنگشان معمولاً سفید یا خاکستری است. این پرندگان اغلب نشانه‌های سیاه‌رنگی بر روی بال یا سرشان دارند. پاهایشان پره‌دار و نوکشان کلفت و دراز است. هر دو پرندهٔ نر و ماده به یکدیگر شبیه هستند و بر روی زمین یا درون آبگیرها آشیان می‌کنند. کاکایی از ماهیان، سخت‌پوستان، نرم‌تنان، حشرات، لاشهٔ جانوران و نیز میوه‌ها و مواد گیاهی تغذیه می‌کند. این پرنده در بندرانزلی بسیار یافت می‌شود و منظره زیبایی را به دریا می‌بخشد.

مرغ نوروزی مرغ دریایی، مرغ ماهی‌خوار یا یاعو (نام علمی: Laridae) از تیرهٔ کاکاییان در راسته سلیم‌سانان شامل ۱۰۰ گونه در ۲۲ سرده است که گونه‌های مختلفی از جمله پرستودریایی و آب‌شکاف دارد.

«کاکایی کوچک» که نام علمی‌اش Larus minutus است، در اروپای شمالی و آسیا زندگی می‌کند. دسته‌های کوچکی از این پرنده نیز در بخش‌هایی از شمال کانادا وجود دارند. این پرنده مهاجر است، در زمستان به سواحل اروپای غربی، مدیترانه و -تعداد کمی- به شمال شرقی آمریکا کوچ می‌کنند.

کاکایی کوچک، کوچک‌ترین گونه خانواده خود است. طول این پرنده بین ۲۵ تا۲۷ سانتی‌متر و طول بال‌های آن ۷۵ تا ۸۰ سانتی‌متر و وزنش حدود ۶۸ تا ۱۳۳ گرم است. رنگ پرهای این پرنده خاکستری کم رنگ است. نوک آن باریک و سیاه و پاهایش قرمز تیره است. کاکایی کوچک پس از سه سال بالغ می‌شود.

این پرندگان غذای خود را از سطح آب – معمولاً با شیرجه زدن – پیدا می‌کنند و می‌خورند، حشرات کوچک را نیز در هوا شکار می‌کنند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط