خواننده لس آنجلس نشین در سریال داریوش!+ عکس

سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی‌فر یکی از جدیدترین سریال‌های تولید شده در شبکه نمایش خانگی است که از فیلم‌نت پخش می‌شود.

به گزارش رصد روز، سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی‌فر یکی از جدیدترین سریال‌های تولید شده در شبکه نمایش خانگی است که از فیلم‌نت پخش می‌شود.

نکته قابل توجه در این سریال که توجه کاربران را به خود جلب کرد شباهت عکس جوانی‌های هادی حجازی‌فر به داریوش اقبالی، خواننده لس‌آنجلسی بود.

اولین بار نعنای آبی یکی از کاربران توئیتر این عکس را به اشتراک گذاشت و نوشت: اون عکسه تو قاب تو سریال داریوش شبیه خود داریوش نیست؟

7 4

 

داریوش مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی است که در سال ۱۴۰۳ از شبکه نمایش خانگی فیلم نت پخش شد. هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، محسن قصابیان، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر و ژیلا شاهی از بازیگران این مجموعه هستند.

داستان
سالها پیش داریوش اشتباهی مرتکب شده و این منجر به فرار او به ترکیه می‌شود. سال‌ها از این اتفاقات گذشته و بهرام با داریوش که سال‌هاست در ترکیه زندگی می‌کند، تماس می‌گیرد و به او خبر می‌دهد که از خانواده مقتول رضایت گرفته است. با بازگشت داریوش به ایران، او با پیشنهاد بهمن در مورد بازگرداندن طلاهایی که پانزده سال پیش پنهان کرده است، مواجه شده و در این مسیر درگیر چالش‌هایی می‌شود.

بازیگران

بازیگر
نقش
هادی حجازی‌فر
داریوش
مهرداد صدیقیان
وحید
ژیلا شاهی
لیلا
محسن قصابیان
بهرام
سعید امیرسلیمانی
زمانی
سحر دولتشاهی
لیلا
رایان سرلک
سینا
عباس جمشیدی‌فر
کاظم
رامین راستاد
بهداد
کیوان ساکت‌اف
سهراب
علیرضا کمالی

علی صالحی

وحید حجازی‌فر

بهار قاسمی

شیدا خلیق

نسرین مقانلو

آتش تقی‌پور

آزیتا ایرایی

امیر دادرس

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط